گیر کار کجاست ؟ | «منبع آگاه» موانع «اصلی و فرعی» سخت جان توافق را برشمرد

گیر کار کجاست ؟ | «منبع آگاه» موانع «اصلی و فرعی» سخت جان توافق را برشمرد

تسنیم به نقل از «یک منبع آگاه» از حل نشدن حداقل ۳ الی ۴ مسئله در مذاکرات وین خبر داد.

یک منبع آگاه به خبرگزاری تسنیم گفت که همچنان حداقل ۳ الی ۴ مسئله اصلی و فرعی در مذاکرات وین باقی است و حل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه راستی‌آزمایی گا مهایی برداشته شده اما راجع به مسئله تضمین‌ها و به‌ویژه تحریم ها همچنان مسائل مهمی به‌روی میز است که طرف غربی باید اقدام لازم را انجام دهد.

گیر کار کجاست ؟ | «منبع آگاه» موانع «اصلی و فرعی» سخت جان توافق را برشمرد

بیشتر بخوانید:

این منبع مطلع تأکید کرد که علی‌رغم ابتکارات ایران که پیشتر انجام شده است، آمریکا از ابتدای مذاکرات این موضوعات به‌روی میز مانده را به تعویق انداخته است و حاضر به حل‌وفصل مسئله و بازگشت به تعهدات خود نیست.

وی خاطرنشان کرد: ایران همچنان که پیشتر نیز اعلام کرده، انعطاف‌های خود را قبل از این انجام داده است و توپ در زمین غربی‌ها و به‌ویژه آمریکایی‌ها است تا تصمیم لازم را اتخاذ کنند، با این حال، اقدامات طرف آمریکایی همچنان شامل کشاندن مسایل به موج عملیات روانی و رسانه‌ای به‌منظور فرافکنی و مقصرسازی به‌جای انجام مذاکره واقعی است.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

بهترین روش‌های غیر جراحی برای درمان اثرات آکنه بر روی صورت

پ مارس 10 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: راه‌های متنوعی غیر از جراحی برای درمان عوارض جوش‌های صورت و داشتن پوستی صاف و بدون لک وجود دارد. درمان‌های متنوعی برای برای کمک به خلاص شدن از شر زخم‌های خفیف تا شدید ناشی از آکنه و همچنین تکنیک‌هایی وجود دارند که می‌توانند ظاهر آن‌ها را بهبود بخشند و پوستی شاداب به شما ببخشند. روش‌های غیر جراحی برای درمان جای جوش روی صورت: لایه برداری یکی از موثرترین راه‌ها برای درمان آثار جوش‌های صورت، سمباده زدن پوست است که در آن دستگاه تخصصی با استفاده از ذرات ریز و درشت لایه بالایی پوست را از بین می‌برد و آن را صاف می‌کند و ناخالصی‌ها یا آثار جای زخم را از بین می‌برد. لایه برداری شیمیایی لایه برداری شیمیایی، محبوب‌ترین درمان برای اسکار آکنه، لایه بیرونی پوست قدیمی را با استفاده از یک محلول شیمیایی از بین می‌برد و پوست جدیدی را تشویق به رشد می‌کند که معمولاً کمتر جای زخم دارد. لیزر لیزر درمانی بدون استفاده از مواد شیمیایی یا لایه بردار پوست را مجدداً لایه برداری می‌کند. لایه بالایی پوست را حذف می‌کند تا سلول‌های جوان‌تر پوست در زیر آن آشکار شود و کلاژن و آهن سالم رشد کند. میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ فرآیندی است که در آن سوزن‌های ظریفی را در پوست اطراف جای زخم قرار می‌دهند تا بدن برای تولید کلاژن بیشتر تحریک شود. این کلاژن ممکن است با صاف کردن پوست و اسکارهای آکنه، اسکار آکنه را کاهش دهد. پرکننده یک فیلر مستقیماً به اسکار آکنه تزریق می‌شود تا ظاهر پوست را بهبود بخشد و در نتیجه جای جوش را صاف کند. فیلرهای پوستی برای اسکارهای سطحی بهتر عمل می‌کنند، اما بسیاری از آن‌ها موقتی هستند؛ زیرا درمان معمولا بین ۶ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد. با این حال، برخی از گزینه‌های دائمی پرکننده‌ها وجود دارد که فرد می‌تواند با متخصص پوست صحبت کند. ۴۷۴۷

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000