بازرس ویژه رئیس‌جمهور: آنقدر که مردم تصور می کنند ، فساد نداریم

بازرس ویژه رئیس‌جمهور: آنقدر که مردم تصور می کنند ، فساد نداریم

سایت منیبان نوشت: درویشیان گفت : نباید به خاطر ظن به فساد، اتهامات و اظهارات بدون بررسی و فاقد صحت در فضای مجازی مطرح شود.

بازرس ویژه و نماینده رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد گفت: نمی‌خواهیم بگویم فساد در کشور نیست و در برخی مجموعه‌ها نهادینه نشده است، اما آنقدری که مردم تصور می‌کنند، فساد نیست واقعاً.

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن درویشیان» صبح امروز پنجشنبه در ششمین همایش سالانه «سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت» اظهار داشت: نباید به خاطر ظن به فساد، اتهامات و اظهارات بدون بررسی و فاقد صحت در فضای مجازی مطرح شود.

آنقدر که مردم فکر می کنند فساد نداریم

وی ضمن حمایت از لزوم افشاگری فساد، در عین حال تأکید کرد: اول باید مسائل بررسی شود و در صورتی که فساد کسی محرز شد، با یک تدبیر مناسب باید آن را رسانه‌ای کرد.

21215

پست بعدی

سخن گفتن از مقام علمی آن فقیه بزرگ، هم فخر است و هم سخت

پ مارس 10 , 2022
مراسم تجلیل از مقام علمی فقیه عظیم الشأن مرحوم آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی و نکوداشت هفتادمین سال تألیف کتاب شریف «منتخب الاثر»، در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مراسم تجلیل از مقام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000