عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس : نماینده مردم دزفول هستم، در طول جنگ این موشک‌های روسی بودند که بر سر ما فرود آمد / هیچ‌گاه به روس‌ها خوش‌بین نبودم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس : نماینده مردم دزفول هستم، در طول جنگ این موشک‌های روسی بودند که بر سر ما فرود آمد /  هیچ‌گاه به روس‌ها خوش‌بین نبودم

جماران نوشت: آوایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توافق در برجام تنها به نفع ملت ایران است. هیچ کشوری نمی‌خواهد ما به تفاهم برسیم، اگر ایران تحریم باشد همه از آن سود خواهند برد و تنها مردم ایران ضرر می‌کنند،.

نماینده مردم دزفول در باب مذاکره مستقیم با آمریکا گفت:‌ اگر مذاکره مستقیم گره از مشکلات باز کند هیچ وقت ایران مخالف با آن نیست، به این شرط که از حل آن اطمینان خاطر داشته باشیم، ولی در این زمینه اجماع وجود ندارد. در مقاطعی مشاهده کردید ایران به همه تعهداتش عمل کرد اما آنها قرارداد را پاره کردند با این جود من معتقدم اگر گره باز شود مذاکره مستقیم هیچ اشکالی ندارد.

در این‌باره سید احمد آوایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، در خصوص آینده برجام با وجود شرط روسیه، گفت: به آینده برجام خوش بین هستم. توافق در برجام تنها به نفع ملت ایران است. هیچ کشوری نمی‌خواهد ما به تفاهم برسیم، اگر ایران تحریم باشد همه از آن سود خواهند برد و تنها مردم ایران ضرر می‌کنند، لذا هیچ کدام تمایل ندارند مشکل حل شود. با این حال من به آینده بدبین نیستم. تیم ایران زحمت خود را کشیده و تلاش می‌کنند و تا آنجا که بتوانند در جهت احقاق حق ملت ایران کوتاهی نمی‌کنند.

آوایی، عضو کمیسیون امنیت ملی: هیچ کشوری نمی‌خواهد ما به تفاهم برسیم/ هیچ‌گاه به روس‌ها خوش‌بین نبودم؛ در جنگ، موشک‌های روسی بر سر ما فرود آمد/ اگر مذاکره مستقیم با آمریکا گره از مشکلات باز کند هیچ‌وقت ایران مخالف با آن نیست

بیشتر بخوانید:

آوایی از پیش بینی رفتار روسیه در دقیقه نود در مذاکرات گفت: شرط روس‌ها را در دقیقه نود دور از انتظار نمی‌دیدم. من هیچ گاه به روس‌ها خوش‌بین نبودم. من نماینده مردم دزفول هستم، در طول جنگ این موشک‌های روسی بودند که بر سر ما فرود آمد.

وی ادامه داد: در بحث برجام هم اقدام ترامپ را کمتر کسی حدس می زد؛ وجود ترامپ برای همه‌ی دنیا ضرر داشت. این ایران بود که طبق توافق عمل کرد و در نهایت آمریکا به زیر میز زد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص استقلال تیم مذاکره کننده با وجود شرط روسیه افزود:‌ در مقاطعی اختلافات صورت می‌گیرد و به علت یکسری نقاط مشترک گاهی اوقات ائتلاف نسبی صورت می‌گیرد اما این به معنای عدم استقلال نیست.

اگر مذاکره مستقیم گره از مشکلات باز کند هیچ وقت ایران مخالف با آن نیست

نماینده مردم دزفول در باب مذاکره مستقیم با آمریکا گفت:‌ اگر مذاکره مستقیم گره از مشکلات باز کند هیچ وقت ایران مخالف با آن نیست؛ به این شرط که از حل آن اطمینان خاطر داشته باشیم، ولی در این زمینه اجماع وجود ندارد. در مقاطعی مشاهده کردید ایران به همه تعهداتش عمل کرد اما آنها قرارداد را پاره کردند. با این وجود من معتقدم اگر گره باز شود مذاکره مستقیم هیچ اشکالی ندارد.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

بهترین راهکارها برای درمان خستگی دائمی بدن

چ مارس 9 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: خستگی دائمی بدن می‌تواند ناشی از داشتن یک رژیم غذایی ناسالم باشد. گلایه از خستگی دائمی یکی از موضوعات رایج در میان مردم است. بر اساس اعلام انجمن ملی خواب آمریکا، بخش اعظمی از مردم ایالات متحده به طور دائمی از خستگی رنج می‌برند. به طوری که دست کم ۳ روز در هفته بی حالی و کسالت عمومی را تجربه می‌کنند. گرچه این خستگی می‌تواند ناشی از طیف گسترده‌ای از موضوعات باشد؛ اما رژیم غذایی یکی از موضوعات مهم در این زمینه است. در این مطلب به مواد غذایی که باعث کاهش انرژی در بدن می‌شوند، می‌پردازیم: ۱- نوشابه‌ها: با آن که بسیاری از نوشیدنی‌های گازدار موجود در بازار حاوی کافئین هستند؛ اما قند بالای موجود در این نوشابه‌ها باعث احساس خستگی در انسان می‌شود. این امر به آن دلیل است که مصرف قند باعث جهش ناگهانی در فعالیت بدن شده و با همان سرعت نیز کاهش می‌یابد. ۳۱ تحقیق مختلف ثابت کرده اند افراد پس از مصرف مواد غذایی حاوی شکر، دچار بی حالی و خستگی می‌شوند. ۲- مواد غذایی منجمد: انسان به مواد غذایی نیاز دارد؛ زیرا انرژی بدن از این راه تامین می‌شود. بسیاری از غذاهای منجمد فاقد انرژی لازم هستند و نمی‌توانند باعث رفع نیاز انسان شوند. این مواد غذایی فاقد سبزیجات و میوه‌ها هستند که همین امر خطر التهاب در بدن را افزایش می‌دهد. ۳- فست فودها: این مواد غذایی سرشار از چربی‌های اشباع شده، نمک، غلات تصفیه شده و قندهای افزودنی هستند. نمک زیاد باعث احتباس آب در بدن می‌شود و رژیم غنی از نمک به بی حالی در افراد دامن می‌زند. سیب زمینی سرخ شده و نوشیدنی‌های شیرینی که افراد در کنار فست فودها مصرف می‌کنند نیز منجر به بروز التهاب در بدن می‌شوند. ۴- نان سفید: به طور معمول غلات تصفیه شده مانند نان سفید انرژی کمتری را در دسترس بدن قرار می‌دهند. نان سفید به سرعت هضم شده و به طور ناگهانی باعث افزایش قند خون می‌شود. همین امر باعث ترشح بیش از حد انسولین و در پی آن سقوط دوباره قند خون خواهد شد. در نتیجه این موارد به افزایش خستگی انسان دامن می‌زنند. بیشتر بخوانید: عوارض رژیم‌ غذایی مایعات برای بدن ۴۷۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000