کاهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول قیمت‌ها

کاهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول قیمت‌ها

روند کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو در چهارمین روز هفته شدت بیشتری گرفته است و اکثر خودروهای موجود در بازار امروز ارزان شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همسو با خوشبینی ایجاد شده در بازار ارز و سایر بازارها نسبت به مذاکرات هسته‌ای روند قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی شده است؛ در بین خودروهای پژو موجود در بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۵۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۵۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از روز گذشته تا امروز ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۲ میلیون تومان قیمت خورده است و تیپ ۵ این خودرو نیز از ۳۲۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳۲۶ میلیون تومان رسیده است.

در بین سایر خودروهای پژو موجود در بازار نیز پژو پارس مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۶۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نبوده اند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

کاهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

ماریِ سریالِ «خاتون»، «مترجمِ» بهرام توکلی شد

س مارس 8 , 2022
مهتاب ثروتی که این روزها با نقش ماری در سریال «خاتون» حضور دارد، بازیگر سریال «مترجم» به کارگردانی بهرام توکلی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهتاب ثروتی بعد از تجربه بازی در سریال «خاتون» در نقش ماری، این بار جلوی دوربین بهرام توکلی رفت؛ «مترجم» جدیدترین حضور مهتاب ثروتی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000