صدای داریوش مهرجویی‌ها را بشنوید

صدای داریوش مهرجویی‌ها را بشنوید

آقای وزیر ارشاد، می‌خواهند تنها پیوند هنرمندان را با حاکمیت که وزارت شما باشد، قطع کنند.

آنها که مشاوره می‌دهند تا تظاهر و نفاق را به اسم دینداری صوری در هنر وارد کنند نه هنر را می‌شناسند و دوست دارند و نه دین را. حذف حرکت از تاتر، یعنی تبدیل تاتر به منبر.
از آن طرف صدای داریوش مهرجویی آنقدر بلند بود که امروز حتما آن را شنیده‌اید.

نگذارید هنرمندان این رشته پیوند کم‌جان را هم با وزارت ارشاد قطع شده ببینند. دینداری صوری و تظاهر و نفاق صد برابر بدتر از بی‌دینی است. شما وزیر ارشاد شده‌اید که حامی اهل هنر باشید. وقتی موفقید که هنر روی زمین و نه زیر زمین و آزادانه شکل بگیرد. هنر به هر حال متوقف نمی‌شود. صدای داریوش مهرجویی‌ها را می شنوید

وزارت ارشاد بدون حمایت و ارتباط هنرمندان‌ رشته‌های مختلف، وزارت نیست. خوب شروع کردید ولی گویا نمی‌گذارند خوب ادامه دهید.

پست بعدی

در حمایت از داریوش مهرجویی: بازبینی فیلم‌های مجوزدار را متوقف کنید

س مارس 8 , 2022
اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما تاکید کرد، با توجه به این که دولت‌ها مسئولیت احترام به امضاء دولت‌های قبل را بر عهده دارند، بازبینی فیلم‌های دارای پروانه نمایش باید متوقف شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه واکنش‌های صنفی به اعتراض داریوش مهرجویی، اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما نیز بیانیه‌ای در حمایت از آن‌چه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000