۱۰ فیلم پرفروش سال ۱۴۰۰ را بشناسید

۱۰ فیلم پرفروش سال ۱۴۰۰ را بشناسید

مجموع فروش کل سینما در سال ۱۴۰۰، حدود ۱۵۴ میلیارد تومان بوده است که بخشی بزرگ از آن، به دو فیلم «دینامیت» و «گشت ارشاد۳» تعلق دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اکرانِ سال ۱۴۰۰، ۴۵ فیلم روی پرده رفتند که از این تعداد، تنها ۱۳ اثر سینمایی، فروش بالای یک میلیارد تومان داشتند.

ده فیلم پر فروش امسال به ترتیب عبارتند از «دینامیت» با ۵۷ میلیارد تومان، «گشت ارشاد۳» با ۴۱ میلیارد تومان، «قهرمان» با ۱۲ میلیارد تومان، «بی همه چیز» با ۹ میلیارد تومان، « آتابای» و «شهرگربه‌ها» هر یک با نزدیک به ۵ میلیارد تومان، «درخت گردو» و «منصور» با حدود سه میلیارد تومان و «گربه سیاه» و «صحنه زنی» با فروشی نزدیک به ۲ میلیارد تومان.

ده فیلم پرفروش امسال، در مجموع رقمی حدود ۱۴۲ میلیارد تومان را برای کل گیشه سینما به ثبت رساندند.

مجموع فروش ۴۵ فیلم اکران شده در سال ۱۴۰۰، معادل ۱۵۴ میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان است.

متن کامل این گزارش را در خبرآنلاین بخوایند.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

رویداد بی‌سابقه در بازار/ قیمت خودرو ریخت

د مارس 7 , 2022
اقتصادنیوز نوشت: تقاضا برای خرید خودرو به پایین ترین سطح خود در یکسال اخیر رسید؛‌ بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر علاوه بر کاهش عرضه شاهد نبود تقاضا در بازار هستیم. رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو و سایپا نشان دهنده آن است که از بین رفتن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000