قطعه «نوروز» با اجرای گروه موسیقی روناک

قطعه «نوروز» با اجرای گروه موسیقی روناک

گروه موسیقی روناک با حضور جواد انصافی، بازیگر نمایش‌های سنتی، ویدئوی اجرای قطعه «نوروز» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی روناک با انتشار قطعه‌ای بهاری با نام «نوروز»، به استقبال بهار و سال نو رفت.

روناک به رهبری و سرپرستی کیوان علی‌محمدی، در این قطعه نیز مانند دیگر آثار خود سعی در شناساندن موسیقی نواحی ایرانی به اقوام مختلف دارد.

«نوروز»، قطعه‌ای محلی است که کیوان علی‌محمدی و اعضای گروه روناک برای سال نو آماده کرده‌اند تا سهمی کوچک در شادی بهاری مردم داشته باشند و همچنین نقبی دیگر بر شعار این گروه با مضمون « با هر لهجه و گویش و زبان و در هر لباسی که باشیم، ایرانی هستیم» زده باشند. در ویدئو این قطعه، جواد انصافی، هنرمند نمایش‌های سنتی هم حضور دارد.

گروه موسیقی روناک درسال ۹۵، آلبومی با نام «حاجی فیروز» منتشر کرده بود. قطعه «نوروز» از قطعات منتشر شده در این آلبوم است.

این گروه که فعالیت خود را از ۱۳۸۰ آغاز کرده است، از نوازندگان مختلف زن و مرد برای شناساندن موسیقی نواحی مختلف ایران به مخاطب فعالیت می‌کند.

۵۷۵۷

پست بعدی

نماینده مجلس: برخی برای مردم اوکراین اشک تمساح سیاسی می‌ریزند

د مارس 7 , 2022
فارس نوشت: نماینده سیرجان در مجلس گفت: کسانی که برای مردم اوکراین اشک تمساح می‌ریزند دلسوز آنها نیستند بلکه آنها اغراض سیاسی خود را با این موضع‌گیری‌ها پیگیری می‌کنند. شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی فضاسازی‌ها از سوی ضد انقلاب و برخی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000