فرمانده هوافضای سپاه: قدرت آتش موشکی و شلیک‌های همزمان ما ۷ برابر شده است

فرمانده هوافضای سپاه: قدرت آتش موشکی و شلیک‌های همزمان ما ۷ برابر شده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در پایگاه پهپادی زیرزمینی در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و هر هدف متخاصمی را مورد اصابت قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه که همزمان با ایام فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد، اظهار کرد: ما بیانی که حضرت آقا به عنوان یک تکلیف الهی به مجموعه سپاه و نیروهای مسلح فرمودند مبنی بر اینکه باید قوی شوید را به عنوان یک فرمان در مجموعه نیروی هوافضای سپاه با جدیت دنبال کردیم و با تلاش شبانه‌روزی و حمایت عزیزان موثر، بحمدالله توانستیم این حرکت را انجام بدهیم.

وی افزود: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و به دلیل آنکه برد این پرنده‌های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست، محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می توانیم مورد اصابت قرار دهیم.

جزییات توانمندی آخرین سلاح راهبردی ایران با خط آتش تا اسراییل + عکس ها

بیشتر بخوانید:

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت لگاریتمی افزایش پیدا کرده است، گفت: قدرت آتش موشکی و شلیک های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است و زمان آمادگی‌ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.

سردار حاجی‌زاده حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می‌زند چندیست راجع به موشکی می‌گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس : انتظار «معجزه اقتصادی» از مذاکرات، اشتباه است/ دولت در انتصابات کمی ضعیف عمل کرده است

ش مارس 5 , 2022
الف نوشت:سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی می گوید در حوزه تبادل ارز کمی مشکل داریم که ممکن است موفقیت در مذاکرات وین درباره آن کمک کننده باشد، اما اینکه بخواهیم به واسطه مذاکره منتظر معجزه باشیم، اشتباه است. سید نظام الدین موسوی گفت: اصل وابسته کردن اقتصاد کشور و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000