سریال رمضان شبکه پنج مشخص شد

سریال رمضان شبکه پنج مشخص شد

«مسافران شهر» سریال رمضان ۱۴۰۱ در شبکه پنج سیما شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال تلویزیونی «مسافران شهر» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن‌پور که پیش‌تر با عنوان «ساعت یازده» شناخته می‌شد، ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه پنج می‌شود.

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «مسافران شهر» مضمونی مذهبی، انقلابی و دفاع مقدسی دارد و بازیگرانی چون حمیدرضا محمدی، شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان‌نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال‌زاده، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، پوراندخت مهیمن، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی، حامد احمدجو و.. در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان‌ این سریال در قالب فلاش‌بک روایت می‌شود و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد. این سریال اپیزودیک است و قرار است بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی باشد و قصه‌هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می‌کند، در آن به نمایش درآید.

سریال رمضان شبکه پنج مشخص شد

۵۷۲۵۹

پست بعدی

بازآفرینی انیمیشن «کورالاین» روی صحنه نمایش

چ مارس 2 , 2022
امیدرضا سپهری قصد دارد «کورالاین» را که در سال ۲۰۰۲ در قالب رمان و در سال ۲۰۰۹ در قالب انیمیشن منتشر شد، روی صحنه ببرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیدرضا سپهری بعد از تجربه اجرای موزیکال «عروس مردگان» در هتل اسپیناس پالاس، با نمایش «کورالاین» به صحنه برمی‌گردد. «کورالاین» (Coraline) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000