ارکستر ایرانی با رهبری بردیا کیارس و آواز اشکان کمانگری، در لبنان نواخت

ارکستر ایرانی با رهبری بردیا کیارس و آواز اشکان کمانگری، در لبنان نواخت

ارکستر برگزیده بنیاد فرهنگی هنری رودکی، در آیین آغازین هفته فرهنگ ایران در لبنان که شب گذشته (دوشنبه نهم اسفند) در بیروت برگزار شد، قطعاتی را به رهبری بردیا کیارس نواخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارکستر بنیاد رودکی در آیین آغازین هفته فرهنگی ایران در بیروت، روی صحنه رفت. این مراسم با حضور و سخنرانی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان همراه بود.

در این آیین، ارکستر منتخب بنیاد رودکی به رهبری بردیا کیارس با حضور نوازندگانی از لبنان و با آواز اشکان کمانگری در سالن الرسالات بیروت اجرا کرد.

ارکستر بنیاد رودکی، قطعات «ستایش صبح»، «محمد رسول‌الله (ص)»، «خوشه چین»، «بهار دلکش»، «خاک مهر آیین»، «شوریده»، «کنسرتینو برای ویلن و ارکستر»، «بی تاب بلقیس»، «الضوء المشدی» (اثری لبنانی) و «ای ایران» را همراه با ترجمه هم‌زمان با زیرنویس عربی روی پرده نمایش سالن اجرا کرد.

هفته فرهنگی ایران در لبنان از ۹ تا ۱۴ اسفند برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

پست بعدی

آغاز رقابت شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

س مارس 1 , 2022
سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ساعت ۱۹ امشب با رقابت شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ساعت ۱۹ امشب با رقابت شرکت‌کنندگان بخش‌های بزرگسالان یا بخش اصلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000