مجلس موضوع اخذ مالیات از مناطق آزاد را به کمیسیون تلفیق ارجاع کرد

مجلس موضوع اخذ مالیات از مناطق آزاد را به کمیسیون تلفیق ارجاع کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نتوانستند در مورد اخذ مالیات از مناطق آزاد تصمیم بگیرند لذا این بند به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز شنبه (۷ اسفندماه)، در نهمین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، نمایندگان بند(ش) تبصره ۶ لایحه بودجه را به دلیل مغایرت با برنامه ششم توسعه به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

لازم به ذکر است در جلسات گذشته صحن علنی برای بررسی لایحه بودجه، بند (ش) تبصره ۶ به تصویب نمایندگان رسیده بود. اما امروز «عبدالرضا مصری» که ریاست صحن علنی را بر عهده داشت این بند را مغایر برنامه ششم توسعه اعلام کرد که باید دو سوم رای نمایندگان را به همراه داشته باشد. اما پس از رای گیری این بند، رای لازم را نیاورد و به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

مجلس موضوع اخذ مالیات از مناطق آزاد را به کمیسیون تلفیق ارجاع کرد

بیشتر بخوانید:

در بند ش تبصره ۶ آمده است: «در سال ۱۴۰۱ مناطق آزاد تجاری- صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی مشابه سرزمین اصلی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده (وی.اِی.تی) خواهند بود.»

پست بعدی

هواشناسی خراسان رضوی هشدار زرد اعلام کرد

ش فوریه 26 , 2022
مشهد ـ مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای در سطح هشدار زرد از ورود سامانه ناپایدار جوی به این استان، افزایش ابرناکی و شدت وزش باد خبر داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000