خطیب جمعه بندر خمیر : نگهداری سگ و گربه بجای فرزندپروری ، برنامه ریزی دشمن است

خطیب جمعه بندر خمیر : نگهداری سگ و گربه بجای فرزندپروری ،  برنامه ریزی دشمن است

فارس نوشت: حجت الاسلام صالحی گفت: رهبر معظم انقلاب امروز فرزند آوری و ازدیاد جمعیت را یک تکلیف می‌دانند و هر رسانه‌ای که بر خلاف این دستور مهم حرکت کند قطعا مزدور دشمن و در حال تضعیف نظام اسلامی است.

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در خطبه های نماز جمعه امروز عنوان کرد: ماه رجب فرصت بسیار ارزشمندی است که در صورت غلفت قابل جبران نیست و این خوان الهی در حال جمع شدن است.

وی در ادامه بیان کرد: در جامعه اسلامی تک تک ما مکلفینی هستیم که اعم از شأن شخصی و اجتماعی وظایفی داریم. پیامبر اکرم ص فرمودند که من در میان دو جاهلیت برانگیخته شدم و البته دومی آن بدتر از اولی است.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر اضافه کرد: جاهلیت دومی که علی الظاهر در دوران ما وپیش از ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است از آن جهت خطرش بیشتر است که بنا به فرموده امام صادق ع در جاهلیت اول حضرت ختمی مرتبت به جنک چوب و سنگ و بت‌های ساخته شده رفت ولی در جاهلیت دوم عده ای با احتجاج به ظواهر قرآن و دین به مقابله با حضرت قائم روحی فداه خواهند پرداخت و این درحالی است که از فهم درست باطن مفاهیم و آیات الهی بسیار فاصله زیادی دارند. جاهلیت که در طول تاریخ حاصل غفلت‌ها است موجب عقب افتادگی ملل مختلف و خصوصا جامعه اسلامی شده است.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب امروز فرزند آوری و ازدیاد جمعیت را یک تکلیف می‌دانند و هر رسانه‌ای که بر خلاف این دستور مهم حرکت کند قطعا مزدور دشمن و در حال تضعیف نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد القائات دشمن موجب نا امیدی جامعه از روند پیش روی انقلاب شود و النهایه با تبلیغات سوء خود زمینه کهولت جامعه و ضعف کشور فراهم شود.

امام جمعه شهرستان خمیر یادآوری کرد: امروز به هجمه‌های رسانه ای دشمن تمام قوت خود را برای دور کردن مردم از اهداف عالیه خود قرار داده است و به خوبی می‌داند مهمترین زیرساخت انقلاب نیروی مومن خدا باور اوست و نفوذ فرهنگ منحط خود در تربیت سگ وگربه به جای تربیت فرزند در بین خانواده از جمله همین برنامه ریزی ها است.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

خطیب جمعه کرج: توافق بر اساس مذاکره با آمریکا به ضرر ایران است

ج فوریه 25 , 2022
مهر نوشت:آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت: در حال حاضر گره‌های مذاکرات باز شده است و آمریکا به‌جای بازی درآوردن رسانه‌ای باید تصمیم بگیرد. آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به غیرقابل اطمینان بودن آمریکا اظهار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000