تنها منتقد جلسه تصویب طرح صیانت:چه چیزی در طرح است که این قدر با عجله مصوبش کردید؟/تعداد طرفداران عدم شفافیت در مجلس بیشتر است!

نماینده مجلس: فرآیند رای‌گیری طرح صیانت در کمتر از ۱۰ دقیقه اتفاق افتاد. دلیل این همه تعجیل را متوجه نمی‌شوم، چه چیزی در این طرح وجود دارد که برای تصویب آن این همه عجله دارند؟

پست بعدی

محدودیت‌های سفرهای نوروزی اعلام شد/ واکسن شرط اصلی سفر

س فوریه 22 , 2022
ایسنا نوشت: دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: افراد واکسن زده که بیمار نباشند می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی سفر کنند. حسین قاسمی، درباره اعمال محدودیت ها برای سفرهای نوروزی گفت: ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان‌های کشور سفر کنند. وی افزود: محدودیت‌های کرونایی از جلسه ۱۰۴ ستاد ملی کرونا تصویب و اعمال شده است و در جلسه‌های ۱۰۶ و ۱۰۷ ستاد ملی کرونا نیز تمدید شده است. اخیرا رئیس جمهور دستوری صادر کرده اند و خواستار بازنگری مجدد در رنگ بندی ها و اعمال محدودیت مرتبط با آن متناسب با مدیریت هوشمند و واکسیناسیون شده‌اند. دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ادامه داد: در همین راستا این موضوع روز گذشته در جلسه کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی بررسی و مقرر است فردا نیز در جلسه روسای کمیته های تخصصی دفتر معاون اول رئیس جمهور، مطرح شود، اگر نهایی شود روز شنبه در ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیم گیری می‌شود. وی تاکید کرد: محدودیت‌ها در ۵ حوزه کارکنان،اصناف، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها است، اما این محدودیت‌ها به شکل گذشته و به مانند آبان سال ۹۹ که محدودیت‌های سختگیرانه‌ای داشتیم، نیست‌ و متناسب با بحث مدیریت هوشمند در بستر سامانه و واکسیناسیون تغییرات اعمال می‌شود. وی گفت: در اعمال محدودیت‌های کرونایی در ایام نوروز ۱۴۰۱ ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان‌های کشور سفر کنند. ۲۳۵۲۳۵

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000