میرلوحی : ۱۴۰۰ سالی برای رفع مشکلات کشور است

605e6427d5636_605e6427d563b یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امیدواریم ۱۴۰۰ سالی برای رفع همه مشکلات و توسعه و رونق اقتصادی باشد.

محمود میرلوحی در پاسخ به این پرسش که "از سال ۱۴۰۰ چه انتظاری دارید؟" اظهار کرد: همه ما مردم ایران انتظار داریم تا سال پیش رو سال شکوفایی، رونق و پیشرفت اقتصادی باشد. انتظار داریم تا در سال ۱۴۰۰ با کاهش آلام و ‌مشکلات مردم رو به رو شویم؛ در عوض شاهد جذب رضایت و شادمانی آنان باشیم.

وی ادامه داد: ۱۴۰۰ سال حساسی است؛ چراکه همچنان با کرونا دست و پنجه نرم می کنیم، با تحریم هایی که هنوز ادامه دارد رو به رو هستیم، با تورمی که به مردم فشار می آورد مواجه ایم و همچنان اشتغال مشکل اصلی جامعه ما است. در این میان هم چشم انداز رونق اقتصادی هنوز مشخص نیست.

میرلوحی بیان کرد: بر اساس همه این ها انتظار داریم شادی و نشاط و موارد امید بخش برای حل مشکلات ذکر شده در جامعه ایجاد شود. در سال ۱۴۰۰ امیدواریم با توسعه، رشد و رونق به جنگ همه مشکلات برویم.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دلار با چه سلاحی به مصاف بیت کوین می‌رود؟

ش مارس 27 , 2021
پدیده عجیب رمزارزها می‌رود که مناسبات قدرت را در جهان تغییر دهد.این پدیده عجیب ظرف چندماه گذشته جایگاه پول های رایج و قدرتمند دنیا را نشانه گرفته ، حالا به مهمترین چالش بانک های مرکزی دنیا تبدیل شده است. همین چندماه پیش،قبل از آنکه ایلان ماسک در توییتر خود با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000