رئیسی در قطر با سران چه کشورهایی دیدار می‌کند؟

رئیسی در قطر با سران چه کشورهایی دیدار می‌کند؟

ایلنا نوشت: رئیس‌جمهور در حاشیه اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز برنامه فشرده‌ای برای دیدارهای دوجانبه با سران کشور میزبان و مسئولان سایرکشورهای شرکت‌کننده در اجلاس خواهد داشت.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی که برای شرکت در اجلاس اوپک گازی در دوحه به سر می‌برد، علاوه بر سخنرانی در این اجلاس دیدارهای فشرده‌ای با سران کشور میزبان و کشورهای میهمان خواهد داشت، مدیریت بازار بین‌المللی گاز و روابط دوجانبه محور این دیدارها است. رئیسی در قطر با سران چه کشورهایی دیدار می‌کند؟

بیشتر بخوانید:

بر اساس این گزارش رئیس‌جمهور با امیر و نخست وزیر قطر، رئیس‌جمهور موزامبیک، وزیر امور خارجه ونزوئلا، رئیس‌جمهور الجزایر، رئیس‌جمهور گینه استوایی، نخست وزیر ترینیداوتوباگو و وزیر انرژی روسیه دیدار خواهد داشت.

219

پست بعدی

تهیه‌کننده «نمور»: حاشیه نسازید؛ دو شخصیت فیلم، عقد شرعی کرده‌اند

د فوریه 21 , 2022
مهر نوشت: تهیه‌کننده «نمور»، با اشاره به حواشی سخنان نوشین معراجی، فیلمنامه‌نویس این اثر سینمایی در جشنواره فجر، اعلام کرد این فیلم، هیچ اشکال محتوایی ندارد و دو شخصیت اصلی آن، عقد شرعی کرده‌اند. تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نمور» در واکنش به برخی سوءتفاهمات به‌وجود آمده مبنی‌بر ارتباط داستان این فیلم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000