سخنان سرلشکر موسوی درباره اهداف رزمندگان ارتش در صحنه‌های عملیاتی شبیه‌سازی شده

سخنان سرلشکر موسوی درباره اهداف رزمندگان ارتش در صحنه‌های عملیاتی شبیه‌سازی شده

مهر نوشت: فرمانده کل ارتش با اشاره به بروز رسانی تجهیزات و فناوری‌های نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌های محوله آمادگی صد درصدی دارد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در زاهدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آنچه که امروز ارائه شد بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با هم افزایی نیروی انسانی و تجهیزات فناوری روز، به دست آمده است.

بیانیه ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد ۲۲ بهمن

بیشتر بخوانید:

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند به‌دلیل ناامنی و ترس امکان سرمایه‌گذاری در ایران نیست

افزایش توان نیروی دریایی ارتش در راستای تحقق صلح جهانی است

وی افزود: تجهیزات و فناوری‌های ارائه شده در نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات، بروز رسانی، ساخته، پرداخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده است. بدین ترتیب توان دفاعی نیروی زمینی برای اجرای هر گونه ماموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی نیروی زمینی گفت: همانگونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می‌شود راهبردها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه سازی شده، روش‌های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.

وی افزود: امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته می‌توان گفت نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌هایی که به آن محول شود آمادگی اجرای صد درصدی دارد.

231

پست بعدی

بازیگری که از شادی ایرانیان محافظت می‌کند

ی فوریه 20 , 2022
مراسم پاسداشت جواد انصافی و رونمایی از مستند «شادی‌بان» به همت شبکه مستند در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم ابوالفضل توکلی کارگردان مستند «شادی‌بان» با اشاره به ساخت فیلم درباره جواد انصافی گفت: شخصا به هنرهای سنتی نمایشی علاقه زیادی دارم و هم‌نسلان من […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000