رییس‌جمهور: فرصت‌ها و ظرفیت‌های گسترده توسعه همکاری‌های تهران – بلگراد باید فعال شوند

رییس‌جمهور: فرصت‌ها و ظرفیت‌های گسترده توسعه همکاری‌های تهران - بلگراد باید فعال شوند

ایرنا نوشت: رییس جمهور در گفت وگوی تلفنی با رییس‌ جمهور صربستان با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و بی‌شمار توسعه همکاری‌های تهران – بلگراد، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحکیم هرچه بیشتر روابط دو کشور به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی الکساندر ووچیچ رییس‌جمهور صربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران، مصمم است در راستای منافع دو ملت، بیش از پیش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی را با صربستان، توسعه و تحکیم بخشد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوع و گسترده‌ای که برای توسعه سطح همکاری‌های دو کشور وجود دارد، افزود: توسعه همکاری‌های مشترک به ویژه در حوزه اقتصادی و تجاری، منافع متقابلی برای دو کشور دارد که باید شناسایی و فعال شوند.

رییس‌جمهور: فرصت‌ها و ظرفیت‌های گسترده توسعه همکاری‌های تهران - بلگراد باید فعال شوند

الکساندر ووچیچ رییس‌جمهور صربستان نیز در تماس تلفنی خود با تاکید بر اینکه دو کشور از زمینه‌های گسترده‌ای برای توسعه سطح روابط برخوردار هستند، گفت: بلگراد به دنبال ارتقای سطح مناسبات و همکاری‌های تجاری و بازرگانی و ایجاد روابط مستحکم سیاسی و راهبردی با تهران است.

رییس‌جمهور صربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مواضع مستقلی داشته است و بر این مبنا می‌توانیم در مسایل بین المللی همکاری‌های نزدیکی با یکدیگر داشته باشیم.

217

پست بعدی

پروژه بلندپروازانه خالق «پدرخوانده»/ بازگشت مالی برایم اهمیتی ندارد!

ی فوریه 20 , 2022
فارس نوشت: فرانسیس فوردکاپولا از با سرمایه شخصی برای فیلم جدید هزینه می کند و می‌گوید بازگشت مالی برایم اهمیتی ندارد. فرانسیس فورد کاپولا ۱۲۰ میلیون دلار از پول خود را صرف ساختن پروژه خود «مگالوپولیس» می‌کند. کاپولا «مگالوپولیس» را در اوایل دهه ۱۹۸۰ نوشت و گفته می‌شود که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000