ایراد شورای نگهبان به طرح حمایت از مالکیت صنعتی

ایراد شورای نگهبان به طرح حمایت از مالکیت صنعتی

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که ‏طرح حمایت از مالکیت صنعتی در هفت جلسه این شورا بررسی شده و ایراداتی به آن گرفته شد که بر طرف شدن ابهامات، طرح به مجلس بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در هفت جلسه شورای نگهبان بررسی شد.

‏با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، در برخی مواد این طرح ابهام وجود داشت و در برخی موارد نیز مغایر موازین شرع و قانون اساسی شناخته شد. نظر شورا امروز جهت اصلاح به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

ایراد شورای نگهبان به طرح حمایت از مالکیت صنعتی

بیشتر بخوانید:

گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذر سال جاری طرح حمایت از مالکیت صنعتی را با ۱۵۲ ماده تصویب کردند و بر اساس آن، قانون، قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجارتی مصوب هفتم آبان سال ۱۳۸۶ نسخ می‌شود.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

هیاهو بر سر هیچ/ کمیسیون تلفیق از مصوبه واردات خودرو برگشت

ش فوریه 19 , 2022
کمیسیون تلفیق مجلس که پیش از این با واردات ۵۰ هزار خودروی سواری به کشور موافقت کرده بود، حالا از نظر خود بازگشته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مصوبه جدید کمیسیون، قرار است ۵۰هزار دستگاه کامیون، اتوبوس بیرون و درون شهری، تریلی، تریلی یخچال‌دار، واگن، واگن یخچال‌دار و کشنده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000