عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در دیدار بامولوی عبدالحمید: حالا نوبت رئیسی است

 عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در دیدار بامولوی عبدالحمید: حالا نوبت رئیسی است

ایسنا نوشت: رحیمی جهان آبادی در دیدار بامولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: نوبت آقای رئیسی و اصول گراهاست که منطبق با منافع ملی تصمیم بگیرند.

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در این دیدار که صبح امروز در تهران برگزار شد و به برخی مسائل و مشکلات و مطالبات اهل سنت

ایران پرداخته شد، گفت: اهل سنت ایران با مشارکت بالا در انتخابات و حمایت از آقای رئیسی فرصت ارزشمندی را در اختیار اصول گرایان قرار داده اند.

رحیمی: بزرگان اهل سنت به وظیفه خود عمل کردند؛ حال نوبت آقای رئیسی است

بیشتر بخوانید:

وی افزود: اگر عقلانیتی در مجموعه اصول گرایان حاکم باشد می توانند با بکارگیری شایستگان اهل سنت در پست های کلیدی؛ این سرمایه عظیم رای مردمی و حمایت را برای آینده نیز حفظ کنند اما اگر درایت و عقلانیتی به خرج ندهند و اسیر تنگ نظری ها شوند نظام را از پشتوانه مردمی ارزشمندی محروم می کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: بزرگان اهل سنت به وظیفه ملی و اسلامی خود به درستی عمل نمودند؛ نوبت آقای رئیسی و اصول گراهاست که منطبق با منافع ملی تصمیم بگیرند.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

چرایی انگیزه زیاد مردم و فعالان بازار برای پیگیری خبرهای برجامی

پ فوریه 17 , 2022
ایلنا نوشت: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما در سال‌های گذشته تعارضات ارزشی را در حوزه منافع ملی و حوزه‌های مختلف با قدرت‌های بزرگ داشتیم که این موضوع باعث تحمیل تحریم‌ها علیه ماه شده است . داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چرا اخبار با موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000