امام جمعه ساوجبلاغ : امام جمعه هم پدر مردم است، هم پدر مسئولان

 امام جمعه ساوجبلاغ : امام جمعه هم پدر مردم است، هم پدر مسئولان

تازه نیوز نوشت: حجت الاسلام مختاری گفت: امام جمعه همانطور که عیب مردم را می‌پوشاند بایدعیب مسئولین را بپوشاند، مگر ضرورتی باشد.

حجت الاسلام سرلک در جلسه نقد و گفتگوی نخبگانی گفت: وقتی امام جمعه‌ای، پدر جامعه شد، دیگر به جناح‌های سیاسی و حزبی ورود نمی‌کند و دفتر امام جمعه به محل تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مورد حمایت او تبدیل نخواهد شد.

 امام جمعه ساوجبلاغ : امام جمعه هم پدر مردم است، هم پدر مسئولان

بیشتر بخوانید:

در این نشست، حجت الاسلام مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ هم گفت: همانگونه که جناب آقای سرلک از امام جمعه، با عنوان پدری یاد کردند، اما این را نباید فراموش کنیم که هم پدر مردم هست و هم پدر مسئولین، یعنی مسئولین هم به عنوان فرزندان امام جمعه در منطقه باید احساس فرزندی نسبت به امام جمعه داشته باشند. سایه امام جمعه روی سر مسئولین هم باید باشد یعنی همان حالت پدری و دستگیری که نسبت به مردم دارد، نسبت به مسئولین نیز داشته باشد؛ به همین دلیل، همینطور که عیب مردم را می‌پوشاند عیب مسئولین را بپوشاند، مگر ضرورتی باشد.

21219

پست بعدی

محدودیتی دیگر برای دسترسی به برنامه‌های تلویزیون

چ فوریه 16 , 2022
ایسنا نوشت: پس از قطع دسترسی به آرشیو ساعتی برنامه‌های تلویزیونی در سایت تلوبیون، مدتی است که جدول پخش برنامه‌های شبکه‌ها هم از سایت‌های تخصصی آنها حذف شده است. مدتی است عناوین و ساعت پخش برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی که در قالب جدول پخش ـ کنداکتور ـ در سایت هر شبکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000