بازخوانی عباس عبدی از «گیجی» فعالان سیاسی و رسانه ای نواصولگرایی

بازخوانی عباس عبدی از «گیجی» فعالان سیاسی و رسانه ای نواصولگرایی

قرن نو نوشت: عباس عبدی گفت: یکی از فعالان نواصول‌گرا در توییتی به یک رشته از تناقضات و به اصطلاح گیجی جناح متبوع خودشان اشاره کرده بود.

وی ادامه داد: اولین مورد افزایش قیمت خودرو و جلوگیری رئیس جمهور از این افزایش بود که سوت و کف این جناح را همراه داشت، ولی چند هفته‌ای نگذشت که گران‌تر از پیش شد و صدای کسی هم در نیامد.

سپس طرح واردات خودرو که با ممنوعیت واردات لوازم خانگی همراه می‌شود و سپس افزایش شدید قیمت این لوازم و حتی نوبتی شدن تحویل کالا به خریداران بود که مردم را عصبانی کرد و اینان نتوانستند موضع‌گیری‌های روشنی داشته باشند.

این سیاست‌ورزی نیست

بیشتر بخوانید:

وی افزود: مورد بعدی، شعار زدن بر دهان کسی که بعد از ترور حاج قاسم بخواهد با آمریکا مذاکره کند بود. ولی در دولت جدید ماجرا عوض می‌شود.

شخص دیگری هم به سیل واردات واکسن و بشارت دادن دولت جدید به پایان کرونا در دهه فجر اشاره می‌کند و اینکه پیک اصلی کرونا در این دهه رخ داد.

اکنون باید نوار صوتی منتشره در باره هلدینگ یاس را هم به این مجموعه بی‌انتها اصافه کرد که همه اینها موجب گیجی این گروه از فعالان رسانه‌ای و سیاسی شده است.

همه این موارد متناقض جریان نواصولگرایی را می‌توان تحلیل کرد و نشان داد که مبتنی بر هیچ اندیشه‌ منسجمی نبوده است.

و ی گفت: اگر سیاست فقط کسب قدرت به هر قیمت و بدون لحاظ کردن خیر عمومی است، پس آنان خدای سیاست‌ورزی هستند.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

توصیه متخصصان: سس کچاپ، فقط خانگی/ سس آماده و سه بیماری در کمین

چ فوریه 16 , 2022
ایسنا نوشت: گوجه فرنگی رنگ قرمز تیره خود را از رنگدانه ای به نام "لیکوپن" می گیرد و این آنتی اکسیدان قوی به جلوگیری از آسیب و التهاب که منجر به بیماری های قلبی می شود، کمک می کند. به این خاطر متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افزودن گوجه فرنگی به برنامه غذایی روزانه مثلا در سالاد و ساندویچ های خانگی می تواند اثرات مثبتی بر کاهش فشار خون داشته باشد. آنها در عین حال تاکید می کنند که با وجود این خواص مهم، اما ترکیب غالب در سس گوجه فرنگی آماده و صنعتی (کچاپ)، گوجه فرنگی نیست بلکه قند فرآوری شده مانند شربت ذرت یا حتی شربت ذرت با فروکتوز بالاست. شربت ذرت نوعی شربت خوراکی است که از نشاسته ذرت تهیه می‌شود و پژوهشگران باور دارند که افزایش مصرف این ماده باعث شیوع دیابت نوع دوم، سندرم متابولیک و بیماری کبد چرب در انسان می‌شود. بنابراین یک قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی آماده ممکن است به اندازه یک عدد بیسکوئیت شکلاتی حاوی قند باشد. به گزارش پایگاه اینترنتی "آمیتا هلث"، اگر نیاز به استفاده از سس گوجه فرنگی دارید، مطمئن شوید که شربت ذرت با فروکتوز بالا نداشته باشد و یکی از راه های اطمینان از این امر آن است که خودتان آن را با مواد غذایی سالم و مطمئن درست کنید. 4747

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000