نماینده مجلس: همه نهادها باید مانند سپاه عزم جدی در مبارزه با فساد داشته باشند

نماینده مجلس: همه نهادها باید مانند سپاه عزم جدی در مبارزه با فساد داشته باشند

ایسنا عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس ، تاکید کرد: جهاد تبیین خبرگزاری های متعهد و رسانه های ‎انقلابی در برابر جولان معاندین و ‎خط تحریف، شایسته تقدیر است.

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همه نهادها باید مانند سپاه عزم جدی در مبارزه با فساد داشته باشند.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

‏«جهاد تبیین خبرگزاری های متعهد و رسانه های ‎انقلابی در برابر جولان معاندین و ‎خط تحریف، شایسته تقدیر است.

شریعتی: رویکرد سپاه در مبارزه با فساد انقلابی بوده است

بیشتر بخوانید:

رویکرد سپاه در ‎مبارزه با فساد و هرگونه تخلف اقتصادی قاطعانه و انقلابی بوده است و همه‌ی نهادها باید چنین عزم جدی در مبارزه با فساد داشته باشند.»

در چند روز اخیر فایل صوتی دو تن از مسئولان وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد که در آن درباره نحوه نظارت و برخورد با یک تخلف در مجموعه‌ای به نام «یاس» بحث و بررسی صورت می‌گیرد. انتشار این فایل حواشی زیادی را در فضای مجازی و رسانه های خارجی به دنبال داشت.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

رونمایی از گریم بازیگر نقش سردار سلیمانی / عکس

چ فوریه 16 , 2022
بر ای اولین بار از تست گریم داود منفرد در نقش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای یک سریال تلویزیونی رونمایی شد. به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، روز گذشته به بهانه میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، داود منفرد، بازیگر به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000