امام جمعه اصفهان: به برکت انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی داریم

امام جمعه اصفهان: به برکت انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی داریم

امام جمعه اصفهان گفت: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خداوند بواسطه آن بر مردم منت گذاشته، نعمت رهبری امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان، در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در حسینیه بنی فاطمه(س) اصفهان اظهار داشت: همه آنچه را که خداوند به ما داده اگر درست به کار ببریم نعمت است درغیر این صورت نقمت است.

وی با بیان اینکه رهبر و هادی الهی باعث می‌شود نعمت‌های الهی در مسیر درست و صحیح به کار برده شود افزود: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خداوند بواسطه آن بر مردم منت گذاشته، نعمت رهبری و ولایت و همچنین هدایت است.

طباطبایی‌نژاد گفت: تمامی نعمت هایی که خداوند به انسان داده است از قبیل مال، فرزند، اعضا و جوارح مثل چشم و گوش و… همه وسیله هستند و اگر هدایت نباشد، هیچ نعمتی نعمت نخواهد بود.

استقرار واحدهای سیار واکسیناسیون در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیشتر بخوانید:

امام جمعه اصفهان افزود: ما در عصر حاضر داشتن نعمت ولایت را حس می‌کنیم و داشتن نعمت رهبری باعث می‌شود در طی مسیر ما را از بعضی کج روی‌ها باز بدارد.

وی با بیان اینکه نعمت‌های خداوند غیر قابل شمارش است، افزود: خداوند می‌فرماید اگر به کسی خدمت می‌کنید، منت نگذارید؛ اما خداوند برای دو نعمت بر انسان‌ها منت می‌گذارند که یکی از آن‌ها اصل رهبری و هدایت است و اگر با نعمت خدا نافرمانی خدا را انجام دهیم، ناشکری کرده‌ایم.

طباطبایی‌نژاد گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری طی ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در اصفهان افزود: در زمان طاغوت مردم از بسیاری امکانات بهداشتی، رفاهی و خدماتی محروم بودند و امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی برقرار است.

وی مهم‌ترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است.

21231

پست بعدی

نماینده مجلس: زمزمه‌های حذف ترجیحی باعث افزایش نرخ کالاهای اساسی است

ج فوریه 11 , 2022
ایلنا نوشت: نایب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس، گفت: زمزمه‌های حذف ترجیحی باعث افزایش نرخ کالاهای اساسی است؛ هنوز پیگیری‌های مجلس و دولت برای کنترل قیمت‌ها نتیجه بخش نبوده و همچنان شاهد افزایش روزانه قیمت‌ها در کشور هستیم. غلامرضا نوری قزلجه در پاسخ به این پرسش که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000