دلار برگشت، سکه ریخت/ وضعیت خاص در فردوسی

دلار برگشت، سکه ریخت/ وضعیت خاص در فردوسی

اقتصادنیوز نوشت: قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در حالی ۳۰۰ تومان گران شد که بازار سکه شاهد کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت سکه بود.

بازار ارز تهران در پنجمین روز هفته جاری شاهد افزایش قیمت دلار بود. نرخ این این اسکناس آمریکایی عصر امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ تقریبا ۳۰۰ تومان از روز گذشته بالا تر بود و با ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد. در بازار متشکل ارزی هم امروز قیمت دلار امروز ۳۰۷ تومان بر ارزش خود افزود و بر روی ۲۴ هزار و ۵۹۹ تومان ایستاد.

رشد ۵۰ تومانی قیمت درهم

قیمت درهم امروز نسبت به عصر روز سه شنبه با ۷ هزار و ۲۱۰ تومان معامله شد. این قیمت نسبت به دیروز رشد ۵۰ تومانی را نشان می دهد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۶ هزارو ۴۸۲ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود .

بازدهی بازار ها 20 بهمن

قیمت سکه ریخت

قیمت اونس طلا امروز در ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران با ۱۸۲۸ دلار معامله شد که نسبت به روز قبل تقریبا ۲ دلار رشد کرده بود. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۴ هزار و ۶۰۰ تومان گران تر از دیروز بود. قیمت این فلز زرد رنگ امروز با ۱ میلیون و ۱۶۶ دهزار و ۸۰۰ تومان بود.

این افزایش قیمت ها در حالی اتفاق افتاد که بازار سکه امروز به مسیر نزولی روز گذشته ادامه داد. قیمت این فلز گران بهای داخلی امروز با ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته کاهش ۲۰ هزار تومان را نشان می دهد.با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۳.۰۱ درصد بود.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

رایزنی تلفنی رئیس‌جمهور ایران و نخست‌وزیر ژاپن/ رئیسی بر «ضرورت» انجام چه اقدامی از سوی توکیو «تاکید» گرد؟

چ فوریه 9 , 2022
رئیسی گفت : با شناختی که از ظرفیت‌های دو کشور وجود دارد، می‌توان گام‌های بلندی در مسیر تقویت روابط تهران – توکیو برداشت. به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی «کیشیدا فومیو» نخست وزیر ژاپن با استقبال از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000