سردار سلامی: گزینه‌های نظامی دشمن کاملا متوقف شده است

سردار سلامی: گزینه‌های نظامی دشمن کاملا متوقف شده است

فرمانده کل سپاه گفت: امام (ره) با تاکید بر افزایش قدرت نظامی معتقد بودند این قدرت باید شکست دهنده ابهت قدرت‌های استکباری باشد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تجدید بیعت فرماندهان نیروهای مسلح با امام راحل با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را میراث اصیل امام راحل دانست که در عصر جاهلیت مدرن توانست فضای تیره و تاریک ظلمت را با طلوع اسلام بشکافد و برای ملت عزیز ایران و امت اسلام دستاورد عظیمی از آزادی و استقلال و اسلام را به ارمغان بیاورد.

وی تاکیدها و دستورهای امام راحل را برای نیروهای مسلح فراوان دانست و افزود: امروز نیروهای مسلح ما براساس اندیشه امام راحل و رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی بایستی شکست دهنده ابهت قدرت‌های استکباری باشند.

سرلشکر سلامی گفت: سفارش ایشان همان آیه "و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه" یعنی قوی شدن در حد و اندازه شکست دادن قدرت‌هایی است که به ظاهر بزرگ تلقی می‌شوند.

سردار سلامی: گزینه‌های نظامی دشمن کاملا متوقف شده است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه الحمدلله بعد از دوران باشکوه حضرت امام عظیم الشان؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی این مسیر را به زیبایی ادامه دادند و آرایش قدرتمند و دفاعی شکست ناپذیری از نیروهای مسلح ایجاد کردند، گفت: امروز این میراث گرانقدر روی زمین یک واقعیت بسیار قدرتمند را ایجاد کرده و امنیت امروز جامعه ما مدیون همین اندیشه است.

وی ادامه داد: این اندیشه‌ها از ذهن ولایتمداری سرچشمه گرفته اند و در نیروهای مسلح ما به عنوان یک حقیقت جاری شده و امروز حالت بازدارندگی و اطمینان بخش ساخته اند.

وی افزود: این قدرت به شکلی است که قدرت‌های استکباری را در انتخاب گزینه‌های نظامی کاملا متوقف و منصرف کرده و این اوج قدرت دفاعی ملت است که درپرتو آن اندیشه‌های بلند شکل گرفته است.

۲۱۲۷

پست بعدی

آیا افرادی که در انقلاب نقش داشتند بعدها حذف و یا اعدام شدند؟

س فوریه 8 , 2022
مهر نوشت:برخی فرزندان ناخلف که مسیر خود را جدا کرده و مقابل پدر دست به توطئه زدند، با دست خود، خودشان را از حیات در زیر سایه نظام محروم ساختند. در همه انقلاب‌ها افرادی هستند که به نیات مختلف از ابتدا، میانه و یا انتهای مسیر به نهضت می‌پیوندند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000