کشف جدید نماینده کاشمر: مدیران تصادفی عامل بدبختی مردم به شمار می‌روند

کشف جدید نماینده کاشمر: مدیران تصادفی عامل بدبختی مردم به شمار می‌روند

مهر نوشت: نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت که مدیران تصادفی در همه دولت‌ها هستند، عامل بدبختی مردم به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی روز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: علت اصلی مشکلات کشور، مدیران تصادفی و نظام آموزشی بی‌سوادپرور و استعدادکش است.

وی بیان کرد: مدیران تصادفی یعنی کسانی که اتفاقی به پست می‌رسند و تصادفی در مسئولیت‌های کلیدی تمام دولت‌ها وجود دارند. اخیراً وزیر کشور در این رابطه نامه ای به استانداران زده است. مدیران تصادفی که در همه دولت ها هستند، عامل بدبختی مردم به شمار می روند چرا که از اتاق خود بیرون نمی روند مگر آنکه دنبال کارهای شخصی و چپاول باشند.

مدیران تصادفی عامل بدبختی مردم هستند/ فقط چپاول می‌کنند

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام آموزشی صرفاً به دنبال یکسان سازی دانش آموزان است، تصریح کرد: سیستم آموزشی ما بعد از ۱۲ سال به چه درد دانش آموز می خورد؟ آیا به زبان مسلط می شوند؟ ریاضی می دانند و زبان فارسی را درست متوجه می شوند؟ هیچ یک از این موارد اتفاق نمی افتد، مگر اینکه خودشان به طور شخصی در خط، هنر و طراحی کاری انجام دهند. نظام آموزشی ما با نیاز روز هیچ تطابقی ندارد.

نیک‌بین اظهار داشت: نظام آموزشی ما نقادی ذهن را پرورش نداده و صرفاً به دنبال حفظ جدول ضرب است. این نظام آموزشی تفکر و حل مسئله را آموزش نمی دهد، بلکه تست زدن برای آن مهم است. در نظام آموزشی ما شایسته سالاری در استعدادها مهم نیست و صرفاً به شایسته سالاری در آزمون ها و تست ها اهمیت می دهد.

23216

پست بعدی

احتمال تزریق دز یادآور واکسن کرونا برای همه در ۱۴۰۱ / ۱۵ درصد مردم هنوز واکسن نزدند

چ نوامبر 17 , 2021
ایسنا نوشت: رییس اداره بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت ضمن تشریح آمار واکسنهای کرونا که تا کنون به وزارت بهداشت تحویل داده شده است، گفت: واکسن سهم و حق مردم است و اگر کسی تزریق نکند از سهم خود گذشته است و این درحالی است که ۱۵ درصد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000