گرشاسبی: بیش از ۸۵ درصد خواسته‌های نکونام را محقق کردیم

گرشاسبی: بیش از ۸۵ درصد خواسته‌های نکونام را محقق کردیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در مورد جذب بازیکن بیش از ۸۵ درصد خواسته های نکونام برآورده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمیدرضا گرشاسبی در خصوص قهرمانی فولاد در سوپرجام اظهار داشت: جا دارد به کارکنان و کارگران شرکت فولاد که با بازوان پرتوان خود در گرمایی که ما به ۲۰۰ متری آن هم نمی‌توانند نزدیک شویم تلاش می‌کنند. قطعاً با این قهرمانی خودباوری و انگیزه بازیکنان بالا می‌رود و ما هم تلاش می‌کنیم تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم.

وی افزود: از مدیرعامل کارخانه فولاد تشکر می‌کنیم که همه جوره پشت ما بود. هیأت مدیره و عوامل باشگاه هم بسیار هماهنگ بودند. از نکونام و دستیارانش هم تشکر می‌کنم که سختی زیادی کشیدند. عدم بازیکن‌گیری باعث شده بود که تیم یک مقدار آسیب ببیند اما حالا یک مقدار شرایط بهتر شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد اینکه سال ۲۰۱۸ پرسپولیس با شما به فینال رسید آیا فکر می‌کنید فولاد هم به فینال آسیا برسد، عنوان کرد: آنچه در توان‌مان هست را انجام می‌دهیم. به نکونام گفتیم مستطیل سبز با شما و بیرون از آن با ما؛ به همین شکل جلو می‌رویم و توکل‌مان به خدا است. امیدوارم بچه‌ها هم تلاش بیشتری کنند و کم‌فروشی نداشته باشیم تا نماینده‌ شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان در فوتبال آسیا باشیم.

گرشاسبی در مورد اینکه این مسابقه کارت زرد و قرمزهای زیادی داشت، گفت: متأسفانه حساسیت‌ها بالا است اما انتظارمان از فدراسیون و سازمان لیگ این است که دست به دست هم بدهند تا یک برنامه‌ریزی کنند که اتفاقات کمتر شود و این مد نشود که هرکسی سر داور داد زد تأثیرگذار باشد این ضرر فوتبال خواهد بود. باید آرامش باشد تا کیفیت بازی پایین نیاید.

وی در مورد اینکه از استقلال بازیکن زیاد گرفتید و آیا از پرسپولیس هم جذب می‌کنید یا خیر، عنوان کرد:‌ جذب بازیکن یک کار حرفه‌ای است. کادر فنی لیست می‌دهد و ما هم در خلوت و سکوت رایزنی می‌کنیم. مثلاً‌ باشگاه استقلال یک شرایطی داشت که ما نپذیرفتیم و گفتیم اگر حردانی را می‌خواهید باید دو بازیکن‌تان را به ما بدهید. ما بازیکن با کیفیت می‌خواهیم چون نگاه‌مان به آسیا است بنابراین کمتر باشگاهی حاضر می‌شود بازیکن باکیفیت خود را از دست بدهد اما ما توانستیم بیش از ۸۵ درصد خواسته‌های نکونام را محقق کنیم.

بیشتر بخوانید:

پست بعدی

در نکوهش تحلیل‌های «فست فودی » پیرامون یک «جنایت»

د فوریه 7 , 2022
ایسنا نوشت: رئیس مؤسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به قتل هولناک زن جوان اهوازی بدست همسرش، خواستار واکاوی چند بعدی عوامل و مولفه‌های بروز چنین جنایاتی شد و تاکیدکرد که باید در تحلیل و بررسی یک جنایت از کلی‌گویی، تحلیل‌های فست فودی و از پیش آماده خودداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000