نقل قول آیت‌الله مصباح از پیش بینی شهید بهشتی از زمان وقوع انقلاب / اگر مسائلی درست انجام نمی شود ربطی به انقلاب ندارد، مسئولین نمی‌خواهند یا اشتباه می کنند

سیاسی/ سیاست داخلی 6015931019aa5_2021-01-30_20-40 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از قول مرحوم آیت الله مصباح به پیش بینی شهید بهشتی از زمان وقوع انقلاب اشاره کرد.

مرتضی آقاتهرانی در گفتگو با خبر فوری در این باره که از دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی چه درسی برای این دوران و شرایط سیاسی باید گرفت، گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی شاهد بودیم هیچ چیز در دست ما نبود از قدرت تا اسلحه دست نظام شاهنشاهی بود، عده ای هم خود باخته در برابر شاهنشاه و سلطنتی ها هم دلباخته و گوش به فرمان غرب و آمریکا بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با وجود تمام شرایط نامناسب مردم با راهنمایی و همتی که امام(ره) در بین ملت ایجاد کردند، پای کار آمدند و هر فردی در حد توان خود کار محالی را رقم زدند.

وی تاکید کرد: آیت الله مصباح از قول شهید بهشتی فرمودند که حدود 5 سال قبل از انقلاب در جلسه ای از شهید سوال شد که تا چند سال دیگر ممکن است انقلاب شود ایشان فرمودند 20 سال دیگر، اما دیدیم وقتی مردم بخواهند و پای کار بیایند هر کاری ممکن می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: اگر امروز مسائلی درست انجام نمی شود ربطی به انقلاب و نظام ندارد، بلکه این مسئولین هستند که نخواسته اند یا اشتباه می کنند، وقتی عده ای دلبستگی و وابستگی به بیگانه پیدا می کنند بهتر از این نمی شود.

این نماینده اصوالگرا توصیه کرد: به جوانان توصیه می کنم از اکنون خود را برای حضور پرشور در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری 1400 آماده کنند تا آبروی این نظام حفظ شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روزانه ۵۸ هزار تن زباله در کشور تولید می‌شود

ی ژانویه 31 , 2021
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان تولید روزانه ۵۸ هزار تن زباله در کشور ، گفت: ترویج سبک زندگی مبتنی بر «مصرف به اندازه نیاز» و توجه به محیط زیست به عنوان یک عامل اساسی برای حفظ حیات است. ژیلا مهدی آقایی روز یکشنبه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000