مشاوره تلویزیون به ایرانیان خارج از کشور

مشاوره تلویزیون به ایرانیان خارج از کشور

فارس نوشت: تهیه‌کننده برنامه «مشاور» گفت: این برنامه شامل آیتم‌های متنوعی است تا بیننده بتواند به نتایج مطلوب برسد و با تماشای این برنامه‌، پاسخ سوالات خود را در حوزه‌های حقوقی، قضایی و اقتصادی دریافت کند و انتخابی آگاهانه داشته باشد.

بهرنگ ابراهیمی، تهیه‌کننده برنامه «مشاور» گفت: برنامه‌ زنده «مشاور» با هدف هویت‌بخشی‌، حمایت و حفظ حقوق ایرانیان در هر نقطه از جهان، از آنتن شبکه جهانی جام‌جم تقدیم ببیندگان داخل و خارج از ایران می‌شود؛ هدف اصلی برنامه جلب اعتماد ایرانیان خارج کشور است و از سوی دیگر حضور مسئولین عالی رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی و همچنین بیان ساده و خودمانی برنامه هم از نقاط قوت «مشاور» به حساب می‌آیند.

تهیه‌کننده برنامه گفت: «مشاور» یک برنامه گفتگو محور است و هدف اصلی برنامه این بوده که در کنار اطلاع‌رسانی به هنگام و صحیح، به سوالات قضایی، حقوقی، اقامتی و اجتماعی مخاطبان برنامه که ایرانیان خارج از کشور هستند پاسخ بدهد. این برنامه زنده یک‌شنبه‌ هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران (۱۹:۱۵ به وقت اروپای مرکزی) از شبکه جهانی جام‌جم به روی آنتن می‌رود. مجری کارشناس برنامه، دکتر مازیار قاسمی گودرزی است و سردبیری آن را ابوالفضل ولی‌زاده بر عهده دارد.

وی همچنین استقبال مخاطبان از «مشاور» را مثبت دانست و افزود: این برنامه همواره سعی کرده موضوعاتش را با نیازهای مخاطب امروز هماهنگ کند تا بازخورد خوبی از ایشان کسب کند. از این رو توانسته است در طول مدت پخش خود جزو پُر بیننده‌های تلویزیون باشد. ساختار این برنامه به گونه‌ای طراحی شده‌ که شامل آیتم‌ها و بخش‌های متنوعی است تا بیننده بتواند به نتایج مطلوب برسد و با تماشای این برنامه‌، پاسخ سوالات خود را در حوزه‌های حقوقی، قضایی و اقتصادی دریافت کند و انتخابی آگاهانه داشته باشد. مخاطب هدف این برنامه هموطنان عزیز مقیم خارج کشور و یا ایرانیانی هستند که قصد سفر دارند.

۵۸۵۸

پست بعدی

امینی: تصویر زن اسلحه به دست برایمان جذاب بود

ی فوریه 6 , 2022
ایرنا نوشت: یکی از نویسندگان فیلمنامه «دسته دختران» گفت: تصویر زن اسلحه به دست در یک فیلم جنگی برایمان جذاب بود و زمانی که با کارگردان به این سوژه واقعی رسیدیم طرح‌های دیگر را کنار گذاشتیم. ابراهیم امینی که در کنار منیر قیدی و میلاد اکبرنژاد فیلمنامه دسته دختران را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000