تهدید مرکز پژوهش‌های مجلس از سوی نماینده حامی طرح صیانت

تهدید مرکز پژوهش‌های مجلس از سوی نماینده حامی طرح صیانت

فارس نوشت:نوباوه ، عضو کمیسیونه طرح صیانت گفت: فرصت بیست روزه مرکز پژوهش‌های مجلس برای ارائه نظرات مشورتی و کارشناسی درباره طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گذشته و این مرکز به‌جای نظر مشورتی طرح ارائه کرده است.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس پس از گذشت فرصت بیست روزه‌ای که به این مرکز داده شده بود، به جای اعلام نظر درباره طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به کمیسیون مشترک، طرح در این باره اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس یک طرح هشت ماده‌ای را درباره حمایت از کاربران در فضای مجازی به کمیسیون مشترک ارائه کرده، افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس طبق قانون فقط می‌تواند نظر مشورتی ارائه دهد و اینگونه نیست که بخواهد طرح بدهد.

انتقاد از رویکرد مرکز پژوهش‌های مجلس در قبال طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

بیشتر بخوانید:

عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اظهار داشت:‌ این اقدام مرکز پژوهش‌ها درباره طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی درست نیست و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

21217

پست بعدی

فوت ۶۴ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته/ بیش از ۲۳ هزار نفر آلوده شدند

ش فوریه 5 , 2022
در شبانه روز گذشته ۲۳هزار و ۱۳۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در همین بازه زمانی ۶۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۶ بهمن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000