تصمیم مهم ابراهیم رییسی در مورد خوزستان

تصمیم مهم ابراهیم رییسی در مورد خوزستان

رئیس جمهور منتخب گفت: برای استان خوزستان استاندار ویژه تعیین می کنیم تا در جلسات هیئت دولت شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر رییس‌جمهوری منتخب، حجت الاسلام و المسلیمن سید ابراهیم رییسی با تاکید بر اینکه مردم خوزستان حقیقتا دین خود را به انقلاب و امنیت کشور ادا کرده اند، گفت: همه ما مدیون رشادت‌ها، ایستادگی و مقاومت مردم دلیر خوزستان هستیم ولی امروز این مردم بخاطر انباشت مشکلات گوناگون در رنج و سختی قرار دارند و باید برای عبور از معضلات موجود و ایجاد ثبات در استان برنامه ریزی و اقدامات فوری و جدی انجام شود.

رییسی با تاکید بر اینکه باید اهتمام ویژه ای در کشور نسبت به برطرف کردن مسائل استان خوزستان داشت، افزود: متاسفانه نسبت به خوزستان بی توجهی‌هایی صورت گرفته و چنانچه در طول این مدت توجه خاصی به استان شده بود امروز شاهد انباشت مسائل و مشکلات مختلف در سطح استان نبودیم.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات در خوزستان

وی، تشکیل شورای راهبردی متشکل از شخصیت های حقیقی و حقوقی برای بررسی ویژه وضعیت استان خوزستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: دیدگاه‌ها و راهکارهای این شورا برای رفع مشکلات مردم خوزستان مورد توجه دولت سیزدهم خواهد بود.

رییسی با تاکید بر اینکه هرگونه هزینه در خوزستان برای رفع مشکلات آب، فاضلاب و توسعه یافتگی و ایجاد اشتغال را سرمایه گذاری می دانیم و نه هزینه، اظهارداشت: بدون تردید بخشی از ثروت عظمیی که خداوند در سرزمین خوزستان قرار داده باید در مسیر توسعه و رفع نیازهای اساسی استان هزینه شود.

رییس‌جمهوری منتخب با بیان اینکه مدیر عالی استان در استان‌هایی که شرایط خاص دارند در دولت مورد توجه خواهد بود، گفت: در استان‌هایی که مشکل خاص دارند، استانداران ویژه انتخاب خواهند شد تا با اختیارات ویژه بتوانند به صورت نوبه ای مسائل استان را در زمان‌های کوتاه با حضور در هیات دولت مطرح و پیگیری کنند و رفع محرومیت در استان‌هایی مانند خوزستان و سیستان و بلوچستان در اولویت اقدامات همه دولتمردان خواهد بود.

27215

پست بعدی

روایتی تازه از دلایل نوسان قیمت ارز/ چرا ارزش دلار کم شد؟

پ جولای 22 , 2021
رییس اتاق بازرگانی شیراز معتقد است: هر چند دولت آمریکا اعلام کرده ممکن است توافق به صورت همه‌جانبه صورت گیرد و احتمال عدم توافق نیز دور از ذهن نیست، اما همچنان نوسان بازارها به خبرهای برجامی و احتمال لغو تحریم‌ها متصل است. جمال رزاقی در یادداشتی در خبرگزاری خبرآنلاین به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000