قاضی‌زاده هاشمی دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما شد

قاضی‌زاده هاشمی دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما شد

ایسنا نوشت: سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده ناظر مجلس در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به عنوان دبیر جدید این شورا انتخاب شد.

جلسه روز گذشته شورای نظارت بر صدا و سیما با حضور ۶ نماینده از قوای سه گانه و به ریاست محمدحسین صفارهرندی در محل دبیرخانه شورا برگزار شد. در این جلسه سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما به عنوان دبیر جدید شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما انتخاب شد.

قاضی زاده هاشمی در دوره‌های دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و در دو دوره انتخابات دوازدهم و سیزدهم ریاست جمهوری به عنوان نماینده این شورا در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بود.

۵۸۵۸

پست بعدی

بانکها برای وام بدون ضامن حق اخذ سپرده ندارد/ شکایت از ۴۰۰ بانک 

س فوریه 1 , 2022
وزیر اقتصاد با بیان اینکه بانک حق دریافت سپرده برای ارائه تسهیلات را ندارد، گفت: تاکنون ۴۰۰ مورد شکایت از بانک‌ها دریافت شده است که اگر تخلف محرز شود با آن بانک برخورد خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از صدا و سیما، احسان خاندوزی در حاشیه نشست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000