احمدی نژاد ؛ نقد تند ایدئولوژی و عملکرد طالبان و هشدار به سه کشور حامی آن

 احمدی نژاد ؛ نقد تند ایدئولوژی و عملکرد طالبان و  هشدار به سه کشور حامی آن

دیده‌بان ایران گفت و گوی احمدی نژاد با یک خبرگزاری افغانستانی را بازتاب داد که در آن ، وی ضمن نقد ایدئولوژی و عملکرد طالبان به سه کشور حامی این گروه هشدار داد که «پشیمان» خواهند شد.

محمود احمدی نژاد در تازه ترین گفت و گوی خود با یک خبرگزاری افغانستانی از طالبان به عنوان یک جریان کاملا سیاسی، معرف یک دین ناشناخته و دارای افکاری بسته و مرتجعانه یاد کرد و گفت: این گروه، عامل اجرای سیاست قدرت های جهانی برای تسلط بر منطقه مهم خاورمیانه است. طالبان تهدیدی برای همه جهان است و معتقدم که چین، روسیه و پاکستان از حمایت طالبان پشیمان خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس دولت دهم همچنین در پاسخ به این سوال که "در مقاطع مختلف ادعا شد که ایران به طالبان اسلحه می دهد. آیا واقعا چنین بود؟" پاسخ داد: این قابل بررسی است. ممکن است گروه هایی در ایران بودند که این کار را کرده باشند. ایران یک کشور بزرگ است

21215

پست بعدی

یک مقام وزارت بهداشت: احتمال دارد آمار روزانه اومیکرون به ۱۰۰ هزار مبتلا برسد

د ژانویه 31 , 2022
مهر نوشت: رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تعداد بیماران اومیکرون خیلی بیشتر از آمار اعلام شده است و احتمال دارد در هفته‌های آینده روزانه تا ۱۰۰ هزار مبتلا داشته باشیم. ابراهیم قادری افزود: آمار مبتلایان به اومیکرون رو به افزایش است و در مرحله اپیدمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000