پایان تلخ اختلاف خانوادگی/ مرد با چاقو همسرش را کشت

پایان تلخ اختلاف خانوادگی/ مرد با چاقو همسرش را کشت

شرق نوشت:در پی وقوع یک مورد قتل با استفاده از سلاح سرد در شهرستان قرچک، بلافاصله کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

در تحقیقات اولیه پلیس درباره این جنایت مشخص شد صبح دیروز مردی میانسال به‌دلیل اختلاف خانوادگی و درگیری، همسر خود را با چاقو به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار کرد: با تلاش مأموران گشت کلانتری و اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم فرار کرده بود، در کمتر از سه ساعت دستگیر شد. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده صراحتا به قتل اعتراف کرد و گفت به‌دلیل اختلافات خانوادگی و درگیری با همسر خود دست به انجام چنین جنایتی زده است.

21302

پست بعدی

یأس جوانان اصولگرا از عملکرد پدرخوانده‌ها؟

د ژانویه 31 , 2022
اعتماد نوشت:هفته گذشته، برخی اصولگرایان در شبکه‌های اجتماعی برخلاف دیدگاهی که پیش‌تر شاهد بودیم، از این نوشتند که شاید «مذاکره مستقیم با امریکا» بتواند حافظ منافع ملی مردم ایران باشد. همان راهبردی که تا 6 ماه پیش توسط اصلاح‌طلبان و به‌ خصوص دولت روحانی پیگیری می‌شد و اصولگرایان مخالفت می‌کردند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000