هیات رییسه تیم تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری دوره روحانی مشخص شد

هیات رییسه تیم تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری دوره روحانی مشخص شد

ایرنا نوشت: رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از تعیین اعضای هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت‌های یازدهم و دوازدهم خبر داد.

«محمدصالح جوکار» درباره جلسه روز یکشنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست اعضای هیات رییسه طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دوره‌های یازدهم و دوازدهم تعیین شد و بر این اساس محمد حسن آصفری به عنوان رئیس و رسول فرخی میکال به عنوان نایب رییس اول و فاطمه مقصودی به عنوان نایب رییس دوم انتخاب شدند. همچنین احسان ارکانی به عنوان دبیر هیات تحقیق و تفحص انتخاب شدند که پس از صدور حکم این افراد توسط رییس مجلس، کار تحقیق و تفحص مذکور آغاز خواهد شد.

هیات رییسه تیم تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری دوره روحانی مشخص شد

بیشتر بخوانید:

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم افزود: در ادامه، پیشنهادات نمایندگان بر طرح شور دوم نحوه تشکیل و فعالیتهای تشکل‌های صنفی و تخصصی با حضور کارشناسانی از مرکز پژوهش‌ها، وزارت کشور، نیروی انتظامی و سایر بخش‌های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

جوکار افزود: این پیشنهادات درباره شرایط صدور مجوز برای تشکیل‌های صنفی و همچنین شرایط صاحبان تشکل‌ها بود. همچنین بخشی از پیشنهادات نمایندگان در مورد شرایط افراد متقاضی درخواست مجوز تشکیل فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی به کمیسیون ارائه شده بود.

وی ادامه داد: تعیین حداقل تعداد اعضای لازم برای اخذ پروانه فعالیت جهت تشکل‌های ملی و همچنین شورای صدور مجوز در سطح ملی و استانی با پیشنهادات نمایندگان اصلاح شد.

21219

پست بعدی

پژو ۲۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول قیمت‌ها

ی ژانویه 30 , 2022
بررسی قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که خودروهای دنا و پژو در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت ها را تجربه کردند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته به حداقل رسیده است اما قیمت خودروهای پژو کماکان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000