نمایشگاهی متفاوت از محمود کلاری

نمایشگاهی متفاوت از محمود کلاری

محمود کلاری، حاصل ۱۵ سال سفر خود به نقاط مختلف جهان و عکاسی از دیوارنگاره‌ها در کشورهای مختلف را، در یک نمایشگاه، عرضه می‌کند. این مجموعه، کاری متفاوت از این عکاس و فیلمبردار سینمای ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه‌ای از تصویرسازی‌های محمود کلاری، عکاس و فیلمبردار باسابقه سینما، با نام «روی دیوار» از ۸ تا ۱۸ بهمن، در گالری ایرانشهر به نمایش گذاشته می‌شوند.

«روی دیوار»، تجربه‌ای از ۱۵ سال سفرهای محمود کلاری به نقاط مختلف دنیا و عکاسی از دیوارنگاری‌ها و بازسازی آن‌هاست، در این نمایشگاه، شاهد انتخاب و برداشت قطعاتی از گرافیتی‌های مختلف، ترکیب و کنار هم چیدن آن‌ها هستیم که به مفهوم و شکلی تازه منجر شده است.

عکس‌های «فروپاشی دیوار برلین»، آخرین نمایشگاه محمود کلاری بود که اوایل دهه هشتاد در خانه هنرمندان برگزار شد.

۵۷۵۷

پست بعدی

تاکید رییسی بر نقش گیلان در اجرای پیمان شانگهای

ج ژانویه 28 , 2022
فارس نوشت: ​رئیس‌جمهور با بیان اینکه گیلان به لحاظ سرمایه هیچ‌گونه کم‌ و کاستی ندارد، گفت: استان گیلان در پیوستن به شانگهای و اتحادیه اوراسیا یک محور مهم است ولی برای بهره‌برداری از آن نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها است. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در پانزدهمین سفر استانی خود به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000