دو انتصاب جدید رئیسی

دو انتصاب جدید رئیسی

ایلنا نوشت:رئیس جمهور حجج‌اسلام تقوی و حاجی‌ابوالقاسم به عضویت شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت منصوب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به منظور تحکیم و تقویت ارتباط ریاست جمهوری با مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه، علمای بلاد، حوزه‌های علمیه و سایر شخصیت‌های روحانی، در احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی را به عضویت شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت منصوب کرد.

حجج‌اسلام تقوی و حاجی‌ابوالقاسم به عضویت شورای هماهنگی ارتباطات ریاست‌جمهوری با حوزه و روحانیت منصوب شدند

رئیس جمهور در احکام انتصاب آقایان تقوی و حاجی‌ابوالقاسم آورده است: امیدوارم با اتکال به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از تعامل و همکاری اندیشمندان و فرهیختگان این حوزه، در تحقق اهداف عالیه دولت مجدانه بکوشید.

21217

پست بعدی

زمان و شرایط خرید بلیت فیلم‌های جشنواره فجر اعلام شد

س ژانویه 25 , 2022
علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر۴۰، از فردا می‌توانند به سه سامانه مشخص شده مراجعه و بلیت تهیه کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بلیت فروشی سینماهای مردمی فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح فردا (چهارشنبه ۶ بهمن) آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000