پاتک سنگین بهارستان به اتاق بازرگانی ایران

پاتک سنگین بهارستان به اتاق بازرگانی ایران

نماینده مردم اراک در مجلس با انتقاد از اظهارنظر رئیس اتاق بازرگانی ایران در خصوص نمایندگان مجلس، خواهان انجام تحقیق و تفحص از درآمد و هزینه‌های این اتاق شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در واکنش نسبت به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی ایران درباره مجلس یازدهم، گفت: طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است، بیش از ۴۰ نفر این تقاضا را امضا کرده‌اند اما همچنان به صحن نیامده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر تحقیق و تفحص انجام می‌شد و موضوع اتاق بازرگانی، درآمد و هزینه‌های آن مورد بررسی قرار می‌گرفت، شاید امروز شاهد چنین گفتمانی از سوی اتاق بازرگانی نبودیم.

پاتک بهارستان به سخنان شافعی / طرح تحقیق و تفحص از درآمد و هزینه های اتاق بازرگانی با ۴۰ امضا

بیشتر بخوانید:

21231

پست بعدی

بارندگی‌های اخیر «مین»های جنگی را در استان کرمانشاه به سطح زمین آورد

ی ژانویه 23 , 2022
ایرنا نوشت: رییس اداره حفاظت محیط زیست سرپل‌ذهاب از کشف تعدادی مین و گلوله جنگی خنثی نشده باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی در پناهگاه حیات وحش قراویز از توابع این شهرستان توسط ماموران یگان حفاظت خبر داد. کیانوش احسانی پور افزود: مردم از حضور در مناطق حفاظت شده خودداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000