عبدالملکی بی اعتنا به انتقادها / یک دوست دیگر وزیر کار پست کرفت

عبدالملکی بی اعتنا به انتقادها / یک دوست دیگر وزیر کار پست کرفت

کانال سرائر ۲۴ نوشت: دامون خدابنده معاون اجرایی حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته انداد به عنوان سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد … دامون خدابنده از دوستان و همکاران عبدالملکی در کمیته امداد است.

در هفته ای که اکثر نمایندگان مجلس به انتصابات وزارت کار انتقاد داشته و وزیر به سمت استیضاح می رود، میرهاشم موسوی عضو جبهه پایداری و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی یک کمیته امدادی دیگری را در این سازمان منصوب کرد.

مدیرعامل تامین اجتماعی دامون خدابنده معاون اجرایی حوزه اشتغال و خودکفایی را به عنوان سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.

کوچ یاران عبدالملکی و میرهاشم موسوی از کمیته امداد به تامین اجتماعی ادامه دارد و تیم جبهه پایداری مستقر در وزارت کار بدون توجه به انتقادات نمایندگان در پی انتصابات خود هستند. دامون خدابنده شهرکی از دوستان و همکاران حجت عبدالملکی در کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس: انتصاب های عبدالملکی خارج از بدنه وزارت کار است

پدیده جان سخت ، رفتنی نیست / «دبل» همسر نماینده مجلس در انتصابات فامیلی ؛ بار دوم با امضای رئیسی

یک دوست دیگر وزیر کار پست کرفت

۲۱۹

پست بعدی

دیدار رئیسی با بانوان خانواده‌های ایرانی ساکن مسکو

پ ژانویه 20 , 2022
رئیس جمهور با اشاره به درخواست برخی بانوان مبنی بر تسهیل بازگشت دانشجویان برای ادامه تحصیل به کشور، تاکید کرد: این موضوع حتما با کمک وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان پیگیری خواهد شد. به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،سید ابراهیم رئیسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000