توصیه به «برخی روحانیان» برای «پشیمان نشدن از انقلاب بخاطر مشکلات معیشتی امروز» در اجلاسیه علمای بلاد

توصیه به «برخی روحانیان» برای «پشیمان نشدن از انقلاب بخاطر مشکلات معیشتی امروز» در اجلاسیه علمای بلاد

ایرنا توشت: آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری گفت : نباید بخاطر مشکلات معیشتی امروز برخی از روحانیان از گذشته انقلاب پیشمان شوند و بگویند چرا انقلاب کردیم.؟

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم، با اشاره به اهداف برگزاری اجلاسیه علمای بلاد بیان کرد: هدف از این اجلاسیه این است که نشان دهد حوزه علمیه در سال ۵۷ کاری کرد که هیچ فردی جرات آن را نداشت.

وی گفت: گرایش به معنویت از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بود، دشمن پایه های معنویت را در قبل از انقلاب سست کرده بود و با ادامه آن هیچ معنویتی در ایران باقی نمی ماند.

توصیه به «برخی روحانیان» برای «پشیمان نشدن از انقلاب» در اجلاسیه علمای بلاد

حسینی بوشهری ابراز داشت: با انقلاب اسلامی اثبات کردیم که دین از سیاست جدا نیست و نمی شود دین را فقط در عرصه فردی تعریف کرد بلکه باید ساختار رسمی برای اجرای دین در کشور نهادینه شود.

بیشتر بخوانید :

مطالبات اصلی علمای عظام قم از رئیس جمهور / رئیسی در پایتخت مذهبی ایران چه شنید؟

رئیسی : تورم، مردم و علما را نگران کرده / تورمی کنونی در هفتاد سال گذشته بی سابقه بوده است

وی گفت: نباید بخاطر مشکلات معیشتی امروز برخی از روحانیان از گذشته انقلاب پیشمان شوند و بگویند چرا انقلاب کردیم.

دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد با شعار «رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب» طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری با سخنرانی ویدیو کنفرانسی رییس جمهور در قم در حال برگزاری است.

21219

پست بعدی

تزریق بیش از ۱۱ میلیون و ۷۰۰هزار دز سوم واکسن کرونا

پ ژانویه 13 , 2022
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۴۵۱ هزار و ۵۶۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. به گزارش خبرآنلاین، تا کنون ۶۰ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۲۱۷ نفر دُز اول، ۵۲ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۱۹۲ نفر دُز دوم و ۱۱ میلیون و ۷۴۵ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000