افشاگری یک نماینده مجلس: تخلف ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه در مجلس اثبات شد

افشاگری یک نماینده مجلس: تخلف ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه در مجلس اثبات شد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان از اثبات تخلف میلیاردی در فولاد مبارکه خبر داد.

سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در توئیتی نوشت: "گزارش نهایی تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه امروز در کمیسیون صنایع مجلس مصوب شد.

افشاگری یک نماینده مجلس: تخلف ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه در مجلس اثبات شد

علیرغم فشارهای همه جانبه و تلاش برخی رسانه نماهای حق العمل کار، بررسی فساد عظیم، تخلف مالی ۹۲ هزار میلیارد تومانی در این بنگاه بزرگ را اثبات کرد.

زندان آماده استقبال از مفسدان این پرونده است".

در بهمن ماه سال قبل اعضای کمیته ۱۵ نفره تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از «شرکت فولاد مبارکه اصفهان» در کمیسیون صنایع و معادن انتخاب شده بودند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای برکناری مدیرعامل ارزشمندترین دارایی بابک زنجانی چه بود؟

تلاش مجلس برای رفع « قید محرمانگی» پرونده کرسنت

حسین میرزایی رئیس هیئت تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان در شهریور ماه امسال در این باره گفته در تفحص قرار است که زیرمجموعه‌های شرکت فولاد مبارکه هم مورد بررسی قرار گیرد، اما برآوررد اولیه ما کم‌تر از ۲۰ شرکت زیر مجموعه فولاد مبارکه بود، ولی زمانی که کار تفحص آغاز شد متوجه شدیم که فولاد مبارکه حدود ۱۰۰ شرکت زیرمجموعه دارد.

این مسائل باعث شده که تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه زمان بر شود.

23217

پست بعدی

آیا خاتمی در میان اصلاح طلبان هنوز بعنوان لیدر شناخته می شود؟/ پاسخ یک اصلاح طلب را بینید

چ ژانویه 12 , 2022
نامه نیوز نوشت:اسماعیل گرامی‌مقدم گفت: آقای خاتمی ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد و هنوز هم مخاطبان اصلاحات او را دوست دارند، از او حرف‌شنوی دارند اما باید بپذیریم که کارهای تشکیلاتی تا حدی جای نقش‌های کاریزماتیک را گرفته است. آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت، سخنانی را مطرح کرده که سید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000