بازداشت شدگان می‌گویند، «هیپنوتیزم» شده‌اند! / حمایت روزنامه شهرداری از تشدید فیلترینگ

 بازداشت شدگان می‌گویند، «هیپنوتیزم» شده‌اند! / حمایت روزنامه شهرداری از تشدید فیلترینگ

روزنامه همشهری نوشت: اکثریت آنها که این روزها دستگیر شده‌اند می‌گویند با رسانه‌های اجتماعی هیپنوتیزم شده‌اند و اراده‌شان از دست رفته است.

جامعه شبکه‌ای شبیه کمپ‌های منافقین رابطه فرد با واقعیت را قطع و چشم، گوش و قلب او را مشحون و مملو از اغوا و القاهای یک‌سویه رسانه‌ای می‌کند. این سطح از جنون چنان می‌کند که اساسا فرد برایش صدق و کذب اخبار مهم نیست و غوطه‌ور در یک خلسه رسانه‌ای، چنان دچار حیوان‌وارگی می‌شود که ممکن است دستش به خون پاک‌ترین‌های روی زمین نیزآغشته شود.

آقایان مسئول متوجهیم با ساده‌نگری و فهم ظاهرگرا از رسانه‌های جدید چه بلایی سر جامعه آوردیم؟ راهکارتان چیست؟ نشستن و نظاره آتش؟

پلتفرم محل زندگی واقعی است؛ نه صرفا یک پیام‌رسان مجازی؛ هیچ جای عالم اداره شهر و دیارشان-بخوانید ذهن‌ها – را به دشمن نمی‌سپارند، اما ما با خوش‌خیالی چنین می‌کنیم و ژست مردمی هم می‌گیریم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

فضای پر سوء‌تفاهم ملاک درست قضاوت نیست/ هنرمند دنبال کسب قدرت سیاسی نیست

چ نوامبر 23 , 2022
محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیئت مدیره خانه سینما بر این باور است که برخی برداشت‌های ایجاد شده در مورد بیانیه‌ی اخیر خانه سینما به سوء‌برداشت‌های حاصل از شرایط اجتماعی فعلی برمی‌گردد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000