مخبر یک مدیر بنیاد برکت را در دولت منصوب کرد

مخبر یک مدیر بنیاد برکت را در دولت منصوب کرد

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که قبلا رئیس بنیاد برکت بود، یکی از مدیران این بنیاد را به سمت نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه‌اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحدهای اقتصادی، منصوب کرد.

خبرگزاری صداوسیما نوشت:معاون اول رئیس جمهور در حکمی، سید امیرحسین مدنی را ، به عنوان نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه‌اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحدهای اقتصادی، منصوب کرد. مخبر در شهریورماه نیز مدنی را به عنوان معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری منصوب کرده بود.

مدیرعاملی بنیادهای برکت و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، شرکت گسترش انفورماتیک ایران، خبرگزاری برنا، عضویت در هیات مدیره شرکتهای صانیر و صندوق اشتغال برکت، معاونت بازرگانی شهاب خودرو، ریاست هیات مدیره شرکتهای آلوپن و گسترش کارآفرینی ایران، ریاست هیات امنای دانشگاه جامع انفورماتیک ایران و گروه جهادی آل یاسین از جمله سوابق و مسئولیت‌های قبلی مدنی به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

خانه‌تکانی در کابینه رییسی؟

دفاع رئیسی از لایحه بودجه ، بدون اعلام آمار و ارقام

زنگ خطر ضعف پایگاه اجتماعی نمایندگان

بنیاد برکت، سازمانی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام است و در زمینه اشتغال‌زایی و اجرای پروژه‌های عمرانی فعالیت می‌کند.محمد مخبر که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری ریاست این بنیاد را برعهده داشت از سوی ابراهیم رئیسی به سمت معاون اول رئیس جمهور منصوب شد. بعد از آن بود که برخی از افراد شاغل در بنیاد برکت به مرور وارد دولت سیزدهم شدند.

21231

پست بعدی

نامزدهای جایزه‌ ابوالحسن نجفی، معرفی شدند

س ژانویه 11 , 2022
هشت کتابِ رمان و مجموعه داستان ترجمه شده به فارسی، نامزدِ دریافت جایزه‌ ابوالحسن نجفی شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیات داوران جایزه‌ ابوالحسن نجفی با دبیری علی‌اصغر محمدخانی، پس از بررسی آثار ارسالی، فهرست نامزدهای راه‌یافته به مرحله‌ نهایی پنجمین دوره‌ این جایزه‌ را اعلام کرد. ضیاء موحد، مهستی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000