خبر رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره نحوه تامین هزینه طرح رتبه بندی معلمان

خبر رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره نحوه تامین هزینه طرح رتبه بندی معلمان

شفقنا نوشت:رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین بودجه لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: دولت برای تامین بودجه ۶ ماهه دوم سال، امروز در نامه‌ای‌ای به شورای نگهبان، بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.

علیرضا منادی سفیدان در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: دولت هزینه لایحه رتبه بندی معلمان برای ۱۴۰۱ را در بودجه آورده است اما برای ۶ ماهه دوم سال، امروز قرار است نامه‌ای به شورای نگهبان ارسال و بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین کند.

علیرضا منادی سفیدان :: خبرگزاری خانه ملت

او در ادامه افزود: یکی از ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی آن است که دولت با ارسال این نامه قصد حل این مشکل را دارد.

وی افزود:دولت برای تامین بودجه ۶ ماهه دوم سال، امروز در نامه‌ای‌ای به شورای نگهبان، بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ریشه یابی فساد یقه سفیدها / معلمان با حداقل دریافتی،شرکت نفتی ها و پتروشیمی ها با دریافتی آنچنانی

نماینده سابق مجلس: رتبه‌بندی شغلی معلمان ارتباطی به مطالبات معیشتی ندارد

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های دیگر مجلس تامین معلم برای مناطق مرزی و محروم است که کمیسیون آموزش در حال آماده سازی طرح است و به زودی ۳۴ هزار نفراستخدام خواهند شد.

پست بعدی

آفت‌کش‌های خانگی چه آسیبی برای کودکان دارد؟

س ژانویه 11 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: مطالعات اخیر محققان دانشگاه کک نشان می‌دهد استفاده از آفت‌کش‌های خانگی به رشد حرکتی نوزاد آسیب می‌رسانند. در خانه‌های روستایی و حاشیه شهر، آفت‌کش‌ها به طور گسترده در مزارع و باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در محیط شهری و خانه‌های کوچک نیز برای دفع حشرات از انواع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000