پلیس خوزستان: شهردار دهدز در یک درگیری مسلحانه تصادفی تیر خورد

پلیس خوزستان: شهردار دهدز در یک درگیری مسلحانه تصادفی تیر خورد

فارس نوشت: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان از بررسی ویژه پلیس در خصوص قتل شهردار دهدز خبر داد.

سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعاتی پیش ماموران پلیس حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی دو نفر سارق مسلح و تحت تعقیب مراجع قضائی را شناسایی و دستور ایست دادند.

وی افزود: سارقان بلافاصله برای فرار از قانون اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کردند و از محل متواری شدند.

سفیدپوست با بیان اینکه متاسفانه یک تیر به‌صورت تصادفی به شهردار دهدز که بصورت گذری در محل بود اصابت کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد، گفت: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و متعاقباً نتیجه اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تیراندازی مرگبار در ایذه جان شهردار را گرفت

تیراندازی هوایی در آزادشهر خاتمه درگیری دسته جمعی

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

بازیگر سریال «یاور» مهمان «خندوانه» شد

ی ژانویه 9 , 2022
ارسلان قاسمی، بازیگر نقش محسن چلویی در سریال «یاور»، مهمان رامبد جوان شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارسلان قاسمی، بازیگر جوان تلویزیون و سینما، شامگاه یکشنبه ۱۹ دی مهمان برنامه «خندوانه» شد. قاسمی فعالیت بازیگری را در سن هفت سالگی با مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» در نقش کودکی بیژن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000