بکتاش آبتین، درگذشت

بکتاش آبتین، درگذشت

شرق نوشت: بکتاش آبتین، شاعر، نویسنده و فیلمساز که در حال گذراندن دوران محکومیت شش ساله خود در زندان بود، براثر ابتلا به کرونا، در سن ۴۷سالگی. درگذشت.

آبتین از اواسط دهه هفتاد در زمینه ادبیات به فعالیت مشغول بود. از مجموعه‌شعرهای او می‌توان به «مژه‌ها، چشم‌هایم را بخیه کرده‌اند»، «و پای من که قلم شد نوشت برگردیم»، «خلوت»، «پتک» و … اشاره کرد.

او همچنین فعالیت سینمایی خود را از اوایل دهه هشتاد خورشیدی آغاز کرد و مستندهایی پیرامون زندگی هنرمندانی چون لوریس چکناواریان، علیشاه مولوی، همایون خرم و… ساخت.

این شاعر و فیلمساز، در مدتی که دوران زندانی بودن خود را در اوین می‌گذارند، دو بار به ویروس کرونا دچار شد و بر اثر همین بیماری به کما رفت و درگذشت.

۵۷۵۷

پست بعدی

عضو هیئت رئیسه مجلس : نگرانی‌ها درباره حذف ارز ترجیحی حائز اهمیت است اما ناگزیر از حذف آن هستیم

ش ژانویه 8 , 2022
ایسکانیوز نوشت:حسینعلی حاجی‌دلیگانی ، با اشاره به تصمیم مجلس درباره حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: نگرانی‌ها در این زمینه حائز اهمیت و قابل تأمل است. اما اگر دولت اراده کند و کار را درست انجام دهد، مشکلی برای جامعه پیش نخواهد آمد. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: ادامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000