جانشین فرمانده کل سپاه : گرفتاریهایی که در داخل کشور وجود دارد در شان ملت نیست

جانشین فرمانده کل سپاه : گرفتاریهایی که در داخل کشور وجود دارد در شان ملت نیست

ایرنا نوشت: سردار سرتیپ علی فدوی گفت: نه تنها دسیسه ها و خباثت های شیطان بزرگ دشمنان و همدستانشان ناکام ماند بلکه این چرخه بازگشته است و جبهه کفر یکپارچه از جبهه انقلاب ایران می هراسند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود میلیون‌ها دل را در کشورهای منطقه به پای آرمانهای آزادیخواهانه علیه استکبار کشید.

سردار سرتیپ علی فدوی شامگاه دوشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم(عج) استان سمنان به رسانه‌ها افزود: شهادت سردار سلیمانی دل ده ها میلیون نفر در کشورهای مختلف در ایران، عراق، سوریه، پاکستان و هند را پای آرمانهای سردار آورد و این شهادت کاری کرد که از دست سردار سلیمانی شاید ساخته نبود.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است، تاکید کرد: طبق روایات خداوند چنین قدرتی به شهید می دهد. وی بیان کرد: مهم تر از قدمهایی که با آرمانها همراه شد، دلها بود که به دنبال شهید سلیمانی آمدند و دلها را خداوند هدایت می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد اگر ما پای تکالیف الهی باشیم، خدا به وعده هایی که داده عمل می‌کند و راه هایی بازمی کند که باورپذیر نیست.

وی با اشاره به رویدادهای مختلف تاریخ انقلاب، افزود: بیش از ۴٠ سال از انقلاب نیز تحقق وعده های الهی رخ داد که نه تنها دسیسه ها و خباثت های شیطان بزرگ دشمنان و همدستانشان ناکام ماند بلکه این چرخه بازگشته است و جبهه کفر یکپارچه از جبهه انقلاب ایران می هراسند.

سردار فدوی تاکید کرد: به برکت انقلاب یکی یکی سنگرهای بسیار بزرگی را به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی جبهه بزرگ مقاومت فتح کرد و آمریکا با فضاحت در حال فرار از منطقه هستند.

وی ادامه داد: دشمن فرار مفتضحانه از افغانستان داشت و در سوریه به ذلت نشست. وی یادآور شد: آمریکا و همدستانش علنی اعتراف کردند که می خواستیم نظام سوریه نباشد که نشد، چرا چون ایران نخواست.

سردار فدوی افزود: اینها جایگاه هایی است که ایران اسلامی دست یافته و ملت هنوز با پایداری پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و خدا نیز به وعده هایش عمل می کند. وی با اشاره به برخی مسایل داخلی گفت: گرفتاریهایی که در داخل کشور وجود دارد و در شان ملت نیست نیز باید بر همین قاعده عمل شود، و با پایداری همین موفقیت حاصل می شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین «مرد میدان» در سمنان به سخنرانی پرداخت.

بیشتر بخوانید :

جانشین فرمانده سپاه: وقتی آدم امام دارد نباید نظر جدا داشته باشد

خط و نشان قاطعانه سردار فدوی برای دشمنان/ شأن ملت ما شرایط فعلی اقتصادی نیست

جانشین فرمانده کل سپاه: عیسی شریفی تا وقتی عضو سپاه بود تخلف نداشت؛پرونده اش مربوط به دوره شهرداری است
2121

پست بعدی

ببینید | رئیسی: انتقام خون سردار سلیمانی از ترامپ حتمی است

د ژانویه 3 , 2022
سید ابراهیم رئیسی گفت: باید متجاورز و قاتل، رئیس جمهور وقت آمریکا قصاص و باید حکم خدا در مورد او جاری شود. دولت مردان آمریکایی بدانند که دست انتقام از آستین امت بیرون خواهد آمد. منبع: شبکه خبر دریافت 6 MB 256 256

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000