دلیل مهم برگشت خوردن محصولات کشاورزی کشور از زبان یک کارشناس

دلیل مهم برگشت خوردن محصولات کشاورزی کشور از زبان یک کارشناس

عدم ثبات قیمت‌ها سبب شده برخی کشاورزان برای این‌که محصولات خود را سریع‌تر وارد بازار کنند، این اقدام نهایت سبب آلوده شدن محصول می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، این روزها موضوع کاهش کیفیت و ناسالم بودن محصولات کشاورزی زیاد شنیده می‌شود. یک کارشناس در گفت‌وگو با خبرآنلاین بیان می‌کند افزایش مشکلات اقتصادی می‌تواند یکی از دلایل کاهش کیفیت محصولات کشاورزی باشد. رسول کدخدایی، عضو هیأت علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی می‌گوید: «بخشی از مشکلات کیفیت محصولات کشاورزی مربوط به شرایط اقتصادی است، چراکه اگر یک کشاورز محصول خودش را سریع‌تر وارد بازار کند می‌تواند درآمد بیشتری داشته باشد، لذا عدم ثبات قیمت‌ها سبب شده برخی کشاورزان برای این‌که محصولات خود را سریع‌تر وارد بازار کنند به راه‌هایی متوسل شوند که در نهایت سبب آلوده شدن محصول می‌شود.»

متن کامل این گفت‌وگو را این‌جا بخوانید.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

ببینید | برخورد قاطع اژه‌ای با یک فساد در دادسرا و تهدید به اخراج

پ دسامبر 30 , 2021
رئیس قوه قضائیه در برخورد با یک فساد و آمارسازی در دادسرای کارکنان دولت گفت: با چه مجوزی پرونده‌ها را پیش خود نگه می‌دارید و ارجاع نمی‌دهید؟مسئول مربوطه ظرف یک ماه باید این رویه را اصلاح کند در غیراین صورت نسبت به تغییر او اقدام شود، با کسی تعارف نداریم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000