هشدار نماینده مجلس : آقای رئیس جمهور همیشه زود دیر می‌شود / نگاه مردم کم کم تغییر می کند

هشدار نماینده مجلس : آقای رئیس جمهور همیشه زود دیر می‌شود / نگاه مردم کم کم تغییر می کند

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تفاوت قیمت یک کالا در چندین مغازه ربطی به تحریم‌ها ندارد؛ بلکه ضعف سیستم نظارتی می‌باشد.

محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر ارتباطات بیان کرد: سوال بنده این است که در یک مکالمه چند بار باید تماس قطع شود؟ امروز کارهای اداری، اقتصادی، فعالیت‌های اجتماعی مردم در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد. ارتقای کیفیت و خدمات رسانی در این حوزه باید از اولویت‌ها باشد.

آقای رئیس جمهور همیشه زود دیر می‌شود / نگاه مردم کم کم تغییر می کند

وی در ادامه اظهار کرد: گرانی‌ها در بازار به این صورت است که قیمت یک کالا در یک مغازه ۱۸ تومان، در مغازه‌ای دیگر ۱۲ تومان، در مغازه بعدی ۱۰ تومان و در مغازه‌ای دیگر ۸ تومان است. آقای رئیس جمهور اگر دستگاه‌های نظارتی نیروهایشان به مرخصی نیز بروند هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیسی همیشه زود دیر می‌شود و نگاه مردم کمک کم تغییر می‌کند. تفاوت قیمت کالاها ربطی به تحریم‌ها ندارد. در این شیوه مشکلات حل نمی‌شود. مردم چشم انتظار هستند.

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس: جای ترمز پا را روی گاز قیمت‌ها گذاشته‌ایم / مشکلات اقتصادی ، بازنشستگان را در تنگنای شدید قرار داده است

رییسی: گرانی دارو به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

21217

پست بعدی

ماجرای نجات یافتن لوریس چکناواریان از مرگ

چ دسامبر 29 , 2021
لوریس چکناواریان، موسیقی‌دان، آهنگساز و رهبر ارکستر برجسته ایران در دیدار با نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از خاطره گذر تیر از نزدیکی سرش در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ‌به دیدار لوریس چکناواریان، موسیقی‌دان، آهنگساز و رهبر ارکستر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000