تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در کمیسیون تلفیق مجلس

تعیین پاداش  پایان خدمت کارکنان دولت در کمیسیون تلفیق مجلس

تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس از تعیین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در جلسه امروز اعضای این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست صبح امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه درباره موضوع پاداش پایان خدمت کارکنان دولت بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد دولت در لایحه بودجه 445 میلیون تومان بود که پس از بحث و بررسی این عدد به 472 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

تعیین پاداش  پایان خدمت کارکنان دولت در کمیسیون تلفیق مجلس

بیشتر بخوانید:

در تبصره 12 لایحه بودجه سال آینده آمده است پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده 107 قانون خدمات کشوری با احتساب فوق‌العاده به مقامات، روسا، مدیران و کارکنان تمام دستگاه‌های اجرایی برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی در ازای هر سال خدمت حداکثر تا 30 سال و تا سقف 445 میلیون تومان می‌شود.

در ماده 107 قانون خدمات کشوری به کارمندان مشمول این قانون که بازنشسته می‌شوند به ازای هر سال خدمت یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر (تا 30 سال) به اضافه وجوه مربوط به مرخصی‌های ذخیره شده پرداخت خواهد شد.

21231

پست بعدی

چند روایت درباره مغز متفکر جنگ

ش ژانویه 29 , 2022
ایسنا نوشت: حسن باقری معروف به «سقای بسیجیان»، جوان‌ترین فرمانده جنگ ایران در دوران جنگ ایران و عراق بود. فرماندهان جنگ حسن باقری را از فرماندهان نابغه‌ سپاه ایران می‌دانستند و از او به عنوان بن‌بست‌شکن در این عرصه نام می‌بردند. سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در رابطه با شهید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000